... ślub :) ...

Averis, to umówmy się od razu jaki która z nas bierze termin 😀

Muffinka, tak tak. Ślub jest w Tajlandii, ale jedzie tam tylko najbliższa rodzina plus najlepsi przyjaciele (razem 12 osób), a po powrocie jest przyjęcie dla całej dalszej rodziny i znajomych - w tym właśnie dworku 🙂 Jeszcze wcześniej jest ślub cywilny w Warszawie i obiad na starówce, normalnie 3 tygodnie imprezy 😀

Btw ile dałyście swojemu rodzeństwu kasy w prezencie? Jak dam razem z chłopakiem 1000zł to będzie ok? To pierwszy ślub, gdzie z własnej a nie rodziców kieszeni daję prezent i nie mam pojęcia ile się daje. Dodam że jestem biedną studentką, to też pewnie ma znaczenie 😉
deborah   koń by się uśmiał...
25 lutego 2011 10:42
Dzionka, moim zdaniem tysiak jest ok..
Moim zdaniem jak najbardziej też. Ja dostałam chyba od sióstr mniej 😉 Aczkolwiek nie wiem dokładnie bo nie miało to dla mnie znaczenia.
OK, dzięki laski, nie ciułam więc już dalej 😉
Emi- a tak w ogóle to jak to planujecie? Obiad + kolacja, a pomiędzy tańce? I tak mało Was wyszło?

Tańcy niet. Już słyszałam głosy sprzeciwu, ale to jest nasza decyzja. Po pierwsze nie chcę, po drugie nie widzę potrzeby dokładania sobie wydatków w postaci "grajka". Będzie tylko delikatna muzyka w tle. Zjemy, porozmawiamy a wieczorem każdy uda się w swoją stronę- my w drogę, cześć gości do domu a część do hotelowych pokoi. Ktoś mógłby powiedzieć złośliwie: "stypa nie wesele". Cóż to że mamy inne upodobanie nie znaczy, że nie zamierzamy dobrze się bawić 😎

W jakim sensie mało nas wyszło?  🙄 W sensie finansowym? 😀
maleństwo   I'll love you till the end of time...
25 lutego 2011 14:22
To dokładnie tak jak u nas, teściowa wciąż nie może przecierpieć braku wodzireja.  "Wy nie myślcie, że ludzie nie będą tańczyli mimo to", mawia. A niech sobie tańczą! Ja nie znoszę tej szopki z oczepinami, konkursami, "gorzko gorzko". Nie tańczę i nie chcę musieć obtańcowywać wszystkich obecnych panów.