Derki

Zwracam się do Was z pytaniem ponieważ jestem kompletnie zielona w kwestii derkowania a to nasza pierwsza zima w boksie angielskim. Na najbliższe noce zapowiadają mrozy nawet do -20 stopni (w tym momencie już mamy -17) i zastanawiam się, czy na noc nie przyda się założenie polarówki. Koń jest w dobrej kondycji, ofutrzony jak trzeba, siana ma pod dostatkiem, dość grubo ścielone, codziennie padokowany po kilka godzin. Góra boksu zawsze otwarta (koń z RAO). Niestety do stajni mam daleko i nie jestem tam codziennie więc nie mam możliwości sprawdzenia czy koniowi jest akurat czy nie. Z drugiej strony nie chciałabym zbyt kopytnego przyzwyczaić do derki żeby nie odbiło się to na jego zdrowiu. Zakładać polar na te mrozy czy darować sobie? Bo sama już nie wiem.
ivett, dzisiaj przymierzyłam derkę na Dzionka i jest BOSKA  🏇 Rozmiar idealny, kolorki fajne, a wykonanie - no po prostu mistrzostwo, chyba najlepiej uszyta derka jaką miałam 🙂 Porobiłam fotki, wrzucę jak będę w domu. Od razu zamawiam sobie u ciebie podpinkę 🙂
Nie wyobrażam sobie trzymac konia w boksie angielskim przy -20 w samej polarówce. Polarówka nie służy do boksu tylko do osuszenia po treningu.

Ivett Ciekawe jest to że wszystkie moje derki 145cm do tej pory były ciut krótkie, a twoja 145 jest idealna  😅
Dramka, może Dramka ma takie gabaryty jak Dzionek, bo on też jest gdzieś pomiędzy 145 a 155 i derka ivett idealnie na nim leży 😀
Nie wyobrażam sobie trzymac konia w boksie angielskim przy -20 w samej polarówce. Polarówka nie służy do boksu tylko do osuszenia po treningu.

Całą zeszłą zimę Reszka stała w boksie angielskim bez jakiejkolwiek derki, fakt byla mocno ofutrzona, ale nie marzła, no i gó®a boksu była zamykana na noc i na największe mrozy, ale ona jest prymityw więc może dlatego jej ciepło🙂
Dramka, może Dramka ma takie gabaryty jak Dzionek, bo on też jest gdzieś pomiędzy 145 a 155 i derka ivett idealnie na nim leży 😀

Możliwe 😉

Magdzior Ja jestem marzne więc wyobrażam sobie że dramka też  😁