KOTY

No, czyli wykastruje.
Jesteśmy po drugiej turze zastrzyków. Oczko jakie było takie jest 🙁
Cucula, a co mowi wet??
edit. a moze oczko potrzebuje czasu aby zareagowac na leczenie, tak czesto bywa..
mocno trzymam kciuki za Lapeczke..
Bischa   TAFC Polska :)
27 czerwca 2010 18:56
Notarialna nie mam żadnych pretensji do Ciebie .
Nie jestem laikiem . Zwierzęta i ze zwierzętami miałam mam i mieć będę do końca życia . I zawsze i wszędzie było używane że się kotkę/sukę sterylizuje , a kocura/psa kastruje . I nigdy kastracja u samic mi pasować nie będzie , brzmi beznadziejnie . Używajcie sobie jak chcecie .

Edit : kiedyś to już było , zwróciłam uwagę w tym wątku pare razy i jakoś nikt wtedy się doczepił  😎
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
27 czerwca 2010 19:18
Bischa L,  ale to nie nasza wina, że nie znasz nomenklatury i mylisz pojęcia >___>
CuLuLa,  trzymam kciuki!

Mój brzydki ciepłolub:

"Używany powszechnie termin "sterylizacja" nie jest precyzyjny.
W fachowej terminologii sterylizacja polega na podwiązaniu jajowodów, kastracja zaś na usunięciu narządów rozrodczych, czyli w przypadku samicy jajników, jajowodów i macicy. Ten drugi zabieg jest zdecydowanie bardziej wskazany, ponieważ uwalnia kotkę od ryzyka ropomacicza i nowotworu narządów rodnych. Sterylizacji w ścisłym tego słowa znaczeniu właściwie się u kotów nie stosuje."

źródło: http://zwierzak-w-domu.info/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=23
dzięki za kciuki,
tak, musimy poczekać na efekty po zastrzykach (choć ja chciałabym już widzieć poprawę, bo się boję)
27 czerwca 2010 19:33
Przepraszam , nie w humorze jestem .
Nie moja wina , że wszyscy używali wokół mnie takich a nie innych terminów . Dla mnie podwiązywanie jajników/nasieniowodów to było podwiązywanie jajników/nasieniowodów - zarówno u ludzi jak i u zwierząt . Nikt nigdy nie użył zamiennie sterylizacja . I to nie jest powód by nazywać mnie laikiem , bo bynajmniej nim nie jestem  🙄