KOTY

dziękujemy za kciuki  :kwiatek:
Łapka pozdrawia

dziewczyny proszę Was bardzo o odpowiedź na pare pytań... bo zabrałam się za przeglądanie wątku, sporo przeczytałam, ale jednak wszystkie tu już macie koty i orientujecie się mniej lub bardziej w temacie, a ja jestem póki co totalnie zielona!

Jako że moje psię kochane mieszka teraz w Sączu z moją mamą i jej goldenką, a ja tam dojeżdżam na wakacje, święta, ewentualnie weekendy, a w Krakowie mieszkam sama i mi jest strasznie samotnie, zakiełkowała mi w głowie myśl, żeby przygarnąć/kupić kiciucha. ale mam pare pytań, nim zacznę się napalać:

- czy takiego kota należy wyprowadzać (ewentualnie - jak?) nie mowię o puszczaniu na ogród czy przy stajni żeby pośmigał, ale tak mieszkając w Krakowie w mieszkaniu
- czy i na jak długo kot może zostać sam w domu? slyszałam że koty potrafią przesypiać nawet 18 godz na dobę (choć to na pewno zależy od charakteru danego kota), ale czy to prawda? mnie zwykle nie ma w mieszkaniu w ciągu dnia tak do 6 godzin (ale z przerwami, poza tym raz mnie nie ma krócej raz dłużej)
- co lepiej - kota czy kocicę? które się bardziej, łatwiej przywiązuje? jakie trudności są tu a jakie tu? która pleć sobie ewentualnie lepiej poradzi z dwoma sukami (od czasu do czasu będą razem pomieszkiwać)
i na koniec:
- czy kot będzie to dobrze znosił że co jeden dwa weekendy będzie jechał 100 km i przez parę dni będzie mieszkał w innym domu? slyszałam ze koty bardzo się przywiązują do miejsca...
Breva, zapraszam do siebie na herbatę/kawę i zakocenie  😀iabeł:

-Kot nie musi wcale wychodzić 🙂 Ale może. Ja swoje na początku wyprowadzałam na szelkach, teraz mamy zabezpieczony ogród i latają na golasa.
-Kot może zostać w domu sam nawet na 8h, przyzwyczai się i raczej jak Ciebie nie będzie, to będzie spał. O zostawieniu miseczki z jedzeniem i wodą nie muszę mówić, bo to wiesz 😉
-płeć jest zupełnie obojętna, tutaj wszystko zależy od charakteru kociaka. Wiadomo, kastracja kotki jest droższa niż kastracja kocurka.