konie fryzyjskie

Wszystkim uczestnikom jutrzejszego przeglądu i ibopu życzę SUKCESÓW !!!! Niech sterów nam przybywa  😅 😅 😅
Anettt, dziękuje za życzenia! Pierwszy raz w życiu byłam na takiej imprezie z moim maluchem, który zdobył czempiona... Jestem bardzo zaskoczona dużym profesjonalizmem, pięknym ośrodkiem, super końmi... Fajna impreza!!
beraiter GRATULACJE  :kwiatek:  😅 opowiedz cos wiecej 🙂
Lider goi sie bardzo ladnie i szybko wraca do zdrowia ,oby tak dalej 🙂
KarolaLiderowa dzięki za gratulacje... Jestem nowicjuszką w hodowli fryzów, które bardzo mi się podobają...
Dobrze, że Twój koniś do zdrowia wraca....
Marengo to Twój? Rewelacyjny chłopak 😉 Gratuluję
Moze jakies foto Championa co  👿 
Tak, Maruś jest mój... Dzięki za gratulacje.... Śmiali się pewni hodowcy, że taki mały, rudy i brzydki, usłyszałam wyzwiska innych hodowców głośno (nazwali mnie szuszwolem i brudasem)... A ich mina po czempionacie... Cóż...

zmniejsz zdjecie
Oznacza to, że Ci "pewni hodowcy" tak naprawdę nimi nie są. Koń łapał za oko zanim wszedł na trójkąt. Z koleżanką trafnie obstawiliśmy, że to on będzie miszczu.
Wawrek- poważnie??? Jej, miło mi... Widziałam wiele super fryzów wczoraj... Źrebole dwa razy większe od mojego, w życiu nie sądziłam, że mój rudzielec wygra... Sądziłam, że jest najgorszy z młodziaków, kobyła mi strasznie schudła przy nim, gdyż apetyt mu dopisuje zanadto.......
desire   Druhu nieoceniony...
08 października 2012 11:07
a mnie on strasznie za serce chwycił, chociaż nie widziałam jak się prezentował..  😀  beraiter gratulacje  👍
Dziękuję........ Mogę zapytać, co w nim Wam się podobało?
Pieeeekny rudzielec 🙂 beraiter to pewnie zwykli zazdrosnicy byli i tyle , ja bardzo nie lubie takiego gadania za plecami ale jak widzisz sprawiedliwosc istnieje haha  🏇 . Wiecej zdjec i opiszcie jak to wygladalo ,co Was zaskoczylo jak IBOP poszedl ej no nie badzcie WISNIE  🤬
Dziękuję........ Mogę zapytać, co w nim Wam się podobało?