Kącik Małolata...:D

to ja też się przyłączam to ekipy.. u mnie tak samo Polsat i internet i wszystko. Zaliczyłam tylko krótki spacer z koleżankami, ale nie ma co chodzić, tylko chodzą po ulicach jakieś pijaki i debile, chociaż byli i tacy, którzy z drugiego końca ulicy krzyczeli Szczęśliwego Nowego.. 😀
no to w takim razie ja też się niedługo do spania będę szykować 🙄
.
Jak można dziś wgl spać  🤬
Zapraszamy do nas, a jak będzie was kilka to może i coś do was pomamrotamy pomiędzy piosenkami  😉
ChingisChan biedna współczuje  😕 trzymaj się  :kwiatek:
Alabamka, chętnie bym posłuchała, ale niestety nie jestem fanką jakiejkolwiek muzyki.
Teraz puszczamy hiciory  😀 makarena np. 😉
.
O niee, takiej muzyki to ja wprost nienawidzę.
Zdecydowanie wolę Grechutę i tego typu klimaty.
glaneeek  😀
sisisa, Chcesz Grechutę?  😁
Nie dziś, bo na tym kompie i tak nie odtworzę pewnie, ale kiedyś ze specjalną dedykacją dla mnie - poproszę hihihi.
Alabamka już uwielbiam twoje radio xD
Chyba nie dotrwam do dwunastej. Obejrzałam jeden film, zostały jeszcze 3... i chciałabym obejrzeć chociaż kawałek "Pulp Ficiton" w jakości HD na FilmBoxie 😉.
I planowałam uczyć się WOSu i historii, bo w tygodniu już nie będzie kiedy... o głupia, naiwna ja 😂
Alabamka już uwielbiam twoje radio xD

Ojeej jak miło  😀

sisisa, myślę, że da sie załatwić 😉

Jak chcecie coś to piszcie, nam sie pomysły kończą  😉
"chce być chuda jak pietruszkaa.." ej tego nie słyszałam, haha dobre xD
hit kwejk fm  😁
.
bejbe, bejbe oooł. 🤔
glanek, Ale własnie co?  🙂
.
Poleciało 😉 Jeszcze jakies propozycje?

edit: Wybuliłyśmy ponad godzinkę hitów, teraz leci co mam 🙂
u nas też jakieś hiciory których nie znam, ale ogólnie dobra impreza, jutro nie dość że do Badzioszka nie dojadę to jeszcze będę umierać cały dzień ;( a miałam sią uczyć o biedna ja ;( Pozdrawia Arrcioch z komórki&domówki u koleżanki
.
glanek
Rozwiązałaś nasz problem kim jest tajemniczy trzeci słuchacz  😀
.
Hermes   Może i mam podły charakter, ale za to dobre serce.