Aparaty fotograficzne i inne sprzęty foto

ewuś, dziękuję !! 🙂
Hermes   Może i mam podły charakter, ale za to dobre serce.
25 czerwca 2011 22:24
A mam do was takie pytanie, co sądzicie o fujifilm hs10 ? Bo mi szczerze mówiąc baaardzo zaczyna się podobać. Mam do dyspozycji teraz, bo koleżanka go ma i na prawdę chyba na razie dam sobie spokój z lustrzanką i zakupię na początek taki 🙂 Co wy na to?
Witam, jestem początkującym fotografem 🤣 i mam takie pytanko: czy do lustrzanki canona EOS 500D  mogę mieć obiektywy z innej firmy? Jak mogę to sprawdzić ,są jakieś parametry albo coś?
Facella   Dawna re-volto wróć!
26 czerwca 2011 10:58
Sigmy i Tamrony na pewno są z mocowaniami do Canonów (zawsze jest podane, jakie to mocowanie), no i są tańsze od Canonów jeśli o to chodzi :-D poza tym stare manualne obiektywy, jak Heliosy czy Industary, po podpięciu przejściówki będą pasować. tylko trzeba mieć przejściówkę.
Dziękuję bardzo za odpowiedz 🙂 cały czas czytam, czytam i się uczę pomału 🙂
26 czerwca 2011 11:20
nie wiem jak w 500D jest z AF, czy jest w puszce, czy trzeba mieć silnik w obiektywie. bo jak w puszce i obiektywie nie masz, to ostrzyć będziesz musiała manualnie. jak masz w puszce to tylko w manualnych obiektywach będziesz ostrzyć ręcznie.
Facella napisałam pv.
Czy mógłby mi ktoś doradzić w sprawie tego Nicona http://www.nokaut.pl/lustrzanki-cyfrowe/aparat-nikon-d5000.html 
Są tu propozycje z obiektywami ( ja się nie znam i nie wiem który jest dobry ) cena to tak do 2500- 2700  👀
Albo jeśli ktoś poleca innego Nicona to prosze napiszcie  😉
meganhorse(()): pamiętaj, że on nie ma silniczka w body, i przy manualnych obiektywach, będziesz ostrzyła ręcznie.
26 czerwca 2011 15:30
meganhorse(()), zależy do czego Ci on i jak bardzo zaawansowana jesteś.
Stiepan   can i ask you for something?
26 czerwca 2011 15:53
Hermes jeśli na prawdę nie chcesz lustrzanki, to ten kompakt to jeden z lepszych wyborów 😉 Widziałem, macałem, obrazki ten aparat produkuje bardzo przyzwoite.