Siodła syntetyczne a skórzane

Ponieważ w syntetykach jestem zielona to mam takie pytanko. Czy to siodło to wintec 500 jakiś starszy model? Dobrze mi się wydaje? Co prawda z tej strony nie ma na szlufce oznaczenia winteca - chyba się starło, ale z drugiej jest.
Livia   ...z innego świata
02 maja 2011 16:26
faith, to daj znać jak się czegoś dowiesz 🙂
Zwracam się z pytaniem do właścicieli Wintec'ów a dokładniej modelu Isabell Werth. Czy ktoś jezdził z dużymi bloczkami jak i ze standardowymi? Jakie wrażenia? Ogólnie jak się z klockami jezdzi no i które z nich są wygodniejsze.. (chociaż to pewnie indywidualna sprawa) Nigdzie nie mogłam znalezć informacji na ten temat, a że zakupiłam to siodło bez klocków, to nawet nie miałam możliwości zorientować się jak wygląda jazda z nimi..
Ja jeżdżę z dużymi klockami, jednak nie rozumiem pytania? To raczej indywidualna sprawa, zależna on konieczności. Na pewno trzeba pamiętać że nie jest to siodło closekontaktowe, czyli nie będzie "usadzać" - usiąść w przypadku tego siodła trzeba samemu... 😉 Jednak sprawdza się zarówno z klockami mniejszymi, jak i większymi, jak i bez. Generalnie polecam.
04 maja 2011 13:06
MeLady, ja mam duże klocki w Isabell i musiałam się trochę przyzwyczaić, ale generalnie wygodniej mi się jeździ z dużymi (w siodle wszechstronnym mam małe bloczki) 🙂
lets-go  :kwiatek: uogólniając, to pytałam komu z jakimi klockami się lepiej jezdzi ; )

Livia  :kwiatek: więc masz też siodło wszechstronne Wintec? Jak się w nim jezdzi?  😀

Jeszcze co do klocków: Czy przypadkiem nie jest tak, że te duże w jakiś sposób zakleszczają? Bo mam dylemat i nie wiem jakie kupować w razie czego..  🤔 Wiem że najlepiej byłoby pojezdzic z jednymi i drugimi, wypróbować, ale niestety nie mam takiej możliwości.
04 maja 2011 19:02
MeLady, nie napisałam że to Wintec 🙂 Wszechstronne mam innej firmy, z małymi bloczkami.
MeLady, ja np. jeździłam z tymi największymi ujeżdżeniowymi, dla mnie w sam raz