[s]Wymienię dwa RO chętnie na KF lub OM.
Kupię tanio Czarne Orchidee. :kwiatek:[/s]
Czy ktoś potrzebuje może prezentacji? Mogę tanio zrobić 🙂
Przykład? Moja strona, przypominam swój nick: -licja- 🙂 Chętnych na pw zapraszam 🙂
Co chcesz?? Możesz mi zrobić zapłace^^
Poszukuję 3 osób do poprzerzucania rzeczy z innych kont.
Komu zrobić prezentację? 😉 Lub ruchomy avatar?
Słuchajcie, jestem początkująca i nie wszystko jeszcze łapię. Co robić, żeby poprawiło sie zdrowie? Mam określony % i robie różne rzeczy, a ono sie nie poprawia.
opolanka przede wszystkim musisz kłaść konia o 22 spać, musisz go czyścić, jeśli jest za gruby to nie dawać mu jedzenia, jeśli za chudy musisz dać mu maksymalną ilość pożywienia, i jeszcze jedna ważna rzecz, ile ten koń ma lat? i tak w ogóle jaki masz nick na howrse?
mój nick: sanius
Koń ma 3 lata, przyznaje sie, ze go przygłodziłam troche, bo nie wchodziłam przez weekend...
jeśli nie wchodzisz na howrse tym koniom nic się nie dzieje 😉 wysłałam Ci zaproszenie, jeśli chcesz, to włącz autoryzację (profil> moje konto> zmień dane konta> opcja współdzielenia mojego konta> mitery0322> tak) a ja może odnowie mu to zdrowie 😉
edit: jest jeszcze jedna sprawa, a mianowicie, konia musisz kłaść jak ma co najmniej 15% energii, a najlepiej byłoby gdyby miał 20 😉
aha to nie wiedziałam 🙂
Dobra, to już odbieram zaproszenie 🙂
edit: autoryzacja zrobiona
ratuj mojego ogiera :P
Chyba musze sobie wątek przeczytać cały, bo myślę, że robie w tej grze dużo chaotycznych ruchów niepotrzebnie.
Dzisiaj rano bezóg 🙁 opolanka, lepiej sie pytaj 😉 bo tutaj więcej jest napisane kto, z kim i dlaczego 😁 niż wyjaśnienie zasad gry.
opolanka właśnie tak, tutaj raczej mało jest o zasadach gry 😉
Jak chcesz sobie poczytać o grze to wejdz na howrse na społeczność>forum rozgrywka i tam ludzie się pytają siebie 🙂
mitery0322, nie wiem czy coś działałaś, ale mój ogr zdrowszy 🙂
Muszę poczytać we wskazanym przez Was miejscu, nie będę tu zasmiecac pytaniami żółtodzioba 😉