sklepy internetowe

Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
13 kwietnia 2011 19:06
zawiodłam się na InterApi. Już drugi raz nie odpisali na mojego maila. Nie lubię jak się lekceważy klientów  🤔
oczywiście jak zawsze OGROMNY PLUS dla sklepu DOBRY-KOŃ. Za cierpliwość, super kontakt, szybciutką wysyłke i wszelką pomoc  :kwiatek:
Nigna   Warto mieć marzenia...
21 kwietnia 2011 11:36
Spóźniony plus dla pasi-konik  : )
Wszytsko bardzo sprawnie i szybko : )
Czy ktoś zamawiał coś z tego sklepu Hippika Jeździecki Dom Wysyłkowy? http://www.jezdzieckidomwysylkowy.pl/  Byłabym bardzo wdzięczna za opinię. 😉
[s]Czy firma X-HORSE skupuje używane siodła? Znalazłam ich ofertę, ale jest ona z 2007 roku. Na aktualnej stronie nie ma żadnej wzmianki.[/s]

Już wiem, że tego nie robią za gotówkę 🙂
+ dla tundry. Jak zawsze szybko i miło.
Hej, moglibyście polecić mi jakiś sklep internetowy, w którym jest duży wybór czapraków firmy Euro-Star?

Pozdrawiam
chyba najwiecej bedzie w horse-trade bo są przedstawicielami tej firmy.
www.galopada.pl  :kwiatek:
Incantowa   Ask often, be content with little, and caress...
29 kwietnia 2011 23:06
Ogromnu plus dla okser.pl .
Połączone zamówienie ze strony sklepu  i Allegro, uwzględniona prośba o wymianę rozmiaru (pomimo zakupu na Allegro), do tego szybko i sprawnie. Polecam!
Bronze   "Born to chase and flee.."
01 maja 2011 19:00
Pytanko do allegrowiczów  :kwiatek:
Podkusił mnie i zamówiłam czaprak u SUPER  sprzedawcy - stajnia.pl. Niestety nie przeczytałam komentarzy przed zamówienie,
Czy mam prawo zrezygnować z zamówienia w opcji KUP TERAZ czy już nic sie nie da zrobic tylko liczyć na uczciwość?
Napisałam do nich, ale z tego co czytam to pewnie nie będzie odzewu...kurcze, pluje sobie w brodę  🙁
napisz do nich ze rezygnujesz z zakupu i koniec. Jak nie zapłaciłaś to spoko 😉 Na allegro jest opcja unieważnienia transakcji 😀 Mi się parę razy zdarzyło ze kupujący nie zapłacił, to po prostu wystąpiłam o zwrot prowizji. Oni mogą tak samo zrobić 😀
Bronze   "Born to chase and flee.."
01 maja 2011 19:20
Jak zaczęłam czytać komentarze - to zwątpiłam i od razu wysłałam maila,że rezygnuję. Tylko nie wiem czy oni nie mogą podważyć mojej rezygnacji - bo formalnie wiąże nas umowa.
No trudno, moja wina...trzeba zawsze czytać komenty.
Bronze poczytaj o allegro 😉 Niby umowa, ale tak naprawdę to by musieli Cię do sądu podać, inaczej nie będzie żadnych konsekwencji.
Bronze   "Born to chase and flee.."
01 maja 2011 19:51
Dzięki - mam nadzieję,że nie będą robić problemu. Znając zycie to mają połowę zwrotów  😂
Mega + dla AMIGO za szybkość wysyłki, cudownych pracowników, szeroki asortyment i super ceny
oraz dla Pasi-Konik w sumie za to samo co dla AMIGO (nawet jak naplączę z zamówieniami to oni to naprawią i zrobią, żeby mi było wygodnie)
Nie wiecie czasem czy w najbliższym czasie jakiś sklep oferuje darmową wysyłkę?  😉
Do sklepów, które mogę polecić dołączył salon Awilhorse. Mają super rzeczy i wysyłają towar błyskawicznie.
ogromny + dla sklepu OSTROGA z Mrągowa , zamówienie złożone w piątek w poniedziałek już towar był u mnie 🙂 a derka ( kupowałam siatkową ) kilkakrotnie tańsza niż w innych sklepach , mam nadzieję że nie będzie gorszej jakości .

Które ze sklepów poza Stefanidis, Animalia i Atos mają darmową lub tanią wysyłkę pasz?? :kwiatek:
co możecie mi powiedzieć o sklepie Mustang http://www.sprzetjezdziecki.com/
Złożyłam zamówienie na kwotę pow. 300 zł
po jakimś czasie odebrałam tel. z informacją że jednego produktu to oni nie mają i będzie dopiero we środę
powiedziałam nie ma sprawy
za chwile znowu tel. - nie ma innego towaru ale jest podobny z innej firmy - powiedziałam ok nie ma sprawy
zaraz znowu tel. z informacją że ...... NO WŁAŚNIE
na stronie internetowej widnieje informacja ze zakupy pow 300 zł wysyłane są na koszt sklepu - moje zamówienie takie właśnie było. Specjalnie zamówiłam wszystko właśnie TU bo po co mam płacić za przesyłki.
Pani ze sklepu poinformowała mnie jednak że muszę zapłacić jednak za przesyłkę ponieważ ..... UWAGA UWAGA
koszty wysyłki pokrywa sklep ale tylko przy odbiorze osobistym - Ja chyba jakaś ciemna jestem ale nic nie rozumiem
Czy jakiś magik może mi wytłumaczyć !?
Dzisiaj na konto o dziwo zalogować się nie mogę wiec założyłam inne fikcyjne aby sobie zrobić zrzut który załączam poniżej

za duze zdjecie!
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
03 maja 2011 20:21
plus dla sklepu http://www.podkowa-liny.pl/archiwum.php?lang=pl

szybciutki kontakt, ekspresowa wysyłka - polecam

777 w kulki sobie lecą, jak nic. Nigdy w tym sklepie nie kupowałam i po czymś takim na pewno nie kupię
+ dla AMIGO - jak zwykle świetny towar, błyskawiczna przesyłka, miła obsługa i bardzo dobry kontakt  :kwiatek:
777 kłóć się o przesyłkę - jedna z tych pań, które pracują w mustangu , nie jest zbyt ogarnięta, więc w razie czego poproś o rozmowę z szefową
Czy istnieje jakiś telefon do sklepu Tinker? Jeśli ktoś wie jak z nimi skontaktować się tak, żeby nie było możliwości "olania", będę wdzięczna za wszelkie informacje.
+ dla konik
www.argohorse.pl

szczerze polecam. sprowadzą każdy produkt, możliwość indywidualnego dogadania się co do wysyłki i dają też fajne gratisy!  🙂
asior   -nothing but eventing-
10 maja 2011 20:04
Meeeega wielki + dla mksklep i animalii, jak zwykle 🙂!
+ dla konik.com.pl zarówno sprzedający w sklepie jak i na allegro [ tu i tu świetny kontakt, przesyłka doszła w 3 dni ]
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
13 maja 2011 14:52
Czy ktoś już ma sprawdzone, czy stefanidis rzeczywiście wysyła pasze w 24 godziny? Jestem ciekawa, czy tylko ja mam takiego pecha.
Moje pierwsze zamówienie z szóstego marca (pasza była na stanie sklepu) zostało wysłane dopiero 10 marca (dzwoniłam i się pytałam), po uszkodzeniu paczki przez kuriera paszę dostałam dopiero 17 marca. (Dla porównania 12 marca zamówiłam suplement z USA, który do mnie doszedł 18. marca - pani się nie chwaliła, że szybko wysyła 😉 )
10 maja złożyłam kolejne zamówienie w stefanidisie, ta sama bajka - pasza na stanie, banery z napisem wysyłka w 24 godziny, kasa od razu poszła i czekam... Dzisiaj telefonowałam do nich i dostałam informację, że paszę będę mieć najpóźniej w przyszłym tygodniu - moje zamówienie jest w trakcie realizacji...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się