Dopasowanie siodła

Ja uważam że ani dopchanie ani podkładka nie zmienia cc
czyli dalej nie wiem 😉
" siodło nie będzie pasować do grzbietu konia - poduchy będa miały płaski kształt i siodło będzie lezeć na przodzie i na tyle "

i tego się obawiam  🙄
halo, bardzo, bardzo, bardzo prosiłam o nieczepianie się słówek... Ale cóż, jak ktoś chce być złośliwy to i tak będzie.
Nie wiem jak się zarabia na wyścigach, nie znam się na tym. Ale mam znajomych, którzy się znają i mając kilka-kilkanaście koni wyścigowych całkiem dobrze na tym zarabiają. I tylko na tym opieram swoją opinię. 😉
Bardzo prosze o porade. Jestem w trakcie testowania winteca 2000 i mam 2 problemy tzn.: 1. siodlo jakby popycha mnie w przod. Mam uczucie, ze tylnia czesc moich 4 liter sie podnosi.  2. siodlo niemilosiernie kreci sie na koniu w prawo i lewo, szczegolnie jak obciazam jedna ze stron. Bardziej zsuwa sie na lewa strone (od wsiadania??).  Dodam,ze popreg byl b. dobrze dociagany.
kilka zdjec (mam nadzieje,ze pomaga w ocenie):

podepnij popreg- to po pierwsze!!
wydaje się być za wąskie

edit: literówka
ja tez uwazam ze chyba za waskie, nawet te poduszki/lawki czy jak to sie nazywa wygladaja na zbyt ciasno rozlozone.
croopie, piszesz coś pewnym tonem, potem wycofujesz? się rakiem. Bardzo możliwe, że znajomi robią majątek na wyścigach, bo po to w końcu są wyścigi, nie? Ale z pewnością nie w PL.
Konie muszą biegać gdzie indziej.
halo, bardzo możliwe, nie znam się na tym, nie wiem.
Wiem jedynie, że nie to było przedmiotem dyskusji. 😉
kotbury chyba jednak nie ma.... Rozumiem ze konie o nietypowej budowie muszą zapomnieć o siodłach cc?? Nieważne jak super hiper siodło bym miała uszte na mojego konia bez DUŻYCH poduszek z tyłu kazde siodło leciałoby w tył. Więc rozumiem że CC nie dla nas??

A co to jest za"bliski kontakt" (jak sama nazwa wskazuje) jak zrobisz 5 dodatkowych cm dopchania i jeszcze żelu czy miśka 3 cm tam dowalisz... poczujesz coś przez to?