Howrse gra :)

To całe  Slejpnir będzie kolejnym koniem którego nie będzie dało się sprzedać ?? Bo jakby sie dało to byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi takiego kupił ,a ja dałabym potem kupony  🙂
wątek zamknięty
A ja mam może głupie pytanie, ale jestem początkująca, więc nie bijcie!😡 Są tylko 22 specjalne maści, widoczne w Katalogi --> Konie, czy są też inne?
wątek zamknięty
Pacia- a po co chcesz tego konio-cośtam  ?🙂
wątek zamknięty
UWAGA: Zapowiadane zmiany w sposobie obliczania PG koni startowych nie zostały wprowadzone.

Chyba nie tylko ja interweniowałam na forum howrse  😅  😀

Bo chcę mieć takiego  😍
wątek zamknięty
Slejpniry na angielskim są strasznie trudne do zdobycia. Nie pamiętam szczegółów. Wiem tylko, że trzeba o nie dbać, bo jak się nie dba to uciekają od właściciela  😎

Na samym początku sprzedaży, zanim ludzie się zorientowali że są, udało mi się kupić 2x ramiona w sumie za 15 000  😅
wątek zamknięty
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
24 lutego 2011 15:01
Widocznie za dużo ludzi się oburzyło. I chwała im za to!  🏇
wątek zamknięty
a co te slejpniry dają  ?🙂bo nie rozumiem sensu podiadania takiego konia ? 🙂
wątek zamknięty
Myślę, że decydujące było ogromne oburzenie na howrse.com Ludzie tam mają po kilkaset pkt karmy. Wyobraźcie sobie ile kasy wydali na passy 😉
wątek zamknięty
Florcik nie wiem co dają ale wyglądają fajnie  🤣 Mam nadzieje że to będzie takie coś jak jednorogi a nie snow-y czy mgły  🙄
wątek zamknięty
Wiem tylko, że trzeba o nie dbać, bo jak się nie dba to uciekają od właściciela  😎

Uciekają ?  🤣 Są już na  ang. te konie co passy przynoszą co miesiąc 13-tego ? Junior Croesus - coś takiego
wątek zamknięty
Sleipnir is the mythical horse of the god Odin. This horse has 8 legs instead of 4, giving him extraordinary abilities. The Sleipnir are Divine and immortal horses. They can have various coat colors. They cannot reproduce and are not ranked, but on the other hand they can be sold.