budowa hali - dofinansowanie
a kto wie cos wiecej na temat agroturystyki? jestem rolnikiem, ale nie mam ciaglosci w krusie, wiec zakladanie dzialanosci odpada.
potrzebuje troche (naprawde troche) kasy na zrobienie pokoi, ale przydaloby sie tez na "atrakcje dodatkowe" .
Mam tez problem tego typu ze nigdzie nie znalazlam info czy gosc w agroturystyce to musi byc tylko taki co nocuje? czy moze byc jednodniowy, np rodzina z dziecmi i psem spedza niedzielne popołudnie : mama opala sie w sadzie, tata ławi ryby w stawie, dzieci bawia sie na placu zabaw, woze ich na kucyku itp.
albo dwie, trzy rodziny postanawiaja wyjechac za miasto, zrobic sobie grila, posiedziec.....ale wracaja na noc do domow? a ja sobie pobieram opłate stała np 20 zl od osoby za taki pobyt.......co wy na to?
Mam tez problem tego typu ze nigdzie nie znalazlam info czy gosc w agroturystyce to musi byc tylko taki co nocuje? czy moze byc jednodniowy, np rodzina z dziecmi i psem spedza niedzielne popołudnie : mama opala sie w sadzie, tata ławi ryby w stawie, dzieci bawia sie na placu zabaw, woze ich na kucyku itp.
albo dwie, trzy rodziny postanawiaja wyjechac za miasto, zrobic sobie grila, posiedziec.....ale wracaja na noc do domow? a ja sobie pobieram opłate stała np 20 zl od osoby za taki pobyt.......co wy na to?
dla mnie super 😉 ale dla urzędników już nie 🤣