Wybór kierunku studiów

a jaki jest próg na geodezje na PW i PG? ciężej się dostać do gdanska czy do wawy? ma ktoś znajomą/znajomego którzy się dostali na ten kierunek? konkretniej chcialabym wiedzieć z jakimi wynikami z matury się tam ludzie dostają tak orientacyjnie
pippi
Jeśli posiadasz swojego wierzchowca,to unikaj Akademii Muzycznych. Chyba,że chcesz zdawać na inny wydział niż instrumentalny. Bo jak cię dopadną składy orkiestr,to nie zobaczysz swojego kopytnego przez dłuugi czas.
No i nie ukrywajmy. Jeśli chcesz zostać zawodowym muzykiem,to raczej koni z tego nie utrzymasz.Albo utrzymasz-i będziesz widzieć tylko na zdjęciach.Smutna prawda.
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
09 stycznia 2011 14:54
incognito - idź się od razu zabij. Z takim podejściem nigdy nie będziesz miała dobrej pracy. Serio.
I mówi Ci to osoba, która poszła na studia "bez przyszłości". Studiuję to, co lubię, z fajnymi ludźmi i poznaję to, co chciałabym robić w przyszłości. I wierzę, że jeśli będę pracować i będę to lubiła i będę w tym dobra, będę miała dobrze płatną pracę. Ale potrzebny jest upór i pomysł na siebie, a nie smędzenie. Z takim podejściem to ani prawo, ani informatyka ani medycyna Ci nie pomoże.
jednak zawsze trzeba mieć na uwadze jedną rzecz, mianowicie:

Bee.   przewodnicząca chaos serce ma przebite strzałą.
09 stycznia 2011 15:06
Strzyga, Ty to zawsze musisz z grubej rury.  🙄 ja jak szłam na studia nie wiedziałam, co chcę. i do tej pory nie wiem, czego chcę i co będę robić. mam plany, ambicje, ale nie wiem, co będę robić. aktualnie studiuję rozwojowy kierunek, znam wspaniałych ludzi, ale co to ma do życia? za 3/5 lat może się wszystko zmienić. ważne, żeby się spełniać, ale pewne rzeczy trzeba odkryć - próbując. niektórzy rodzą się z powołaniem - inni znajdują je po wielu latach poszukiwań, a jeszcze inni w ogóle go nie znajdują.

EDIT: buyaka, haha, dobre.  😁
09 stycznia 2011 15:15