KOTY
Czy ktoś miał może sierściucha z ADHD?
Wczoraj przyjechał do mnie jeden z adopcji - ma ok 12mc 🙂
Po przyjeździe kompletnie nie przejął się nowym domem i od razu zaczął biegać i sprawdzać wszytko hehe
Buzia mu się nie zamyka (dosłownie), jest mega pieszczotliwy (aż natrętny) - wije się i z przypływu emocji, już sam nie wie gdzie ma na mnie wleźć żeby lepiej okazać uczucia - dzisiejsza noc była koszmarna 😵 - musiałam chować głowę pod kołdrę bo spokoju mi ciągle nie dawał - jak tylko zauważył że nie śpię, domagał się pieszczot i znowu zaczynał nawijać po kociemu - normalnie by mnie zadeptał i zapieścił hehe
Nie jestem laikiem kocim bo od dziecka były one w domu i nie jeden się przewinął - ale ten bije rekordy - i to nie jest kwestia młodego wieku.
Coś czuje, że czeka mnie wizyta u weta w sprawie porady o jakieś wyciszacze 🙂
Zapomniałam dodać, że sierściuch jest wykastrowany...
EDIT:literówka
jakby ktos szukal cats besta tanio dosc to w realu jest po 22 czy 23 zlocisze
Rexiu
Wie jak to jest miec ogon 🙂 Stracił ogon w wypadku samochodwym. Na RTG które mam ogon jest dosłownie oderwany od reszty i w schrosnisku wet mu go ampotował.
A ja mam od 3 dni nowego kota 😀 Niedługo Wam go przedstawię, tylko muszę foty popstrykać. Zwierzątko przyplątało się do mojej siostry w okolicy naszej wspaniałej stajni, która charakteryzuje się psami zjadającymi wszystko co się rusza. No i jest u mnie. W wieku "jeszcze mam kocięce futro i oczy w pośrednim kolorze, ale wyglądam prawie jak duży" - ktoś wie ile to może być miesięcy? 😉
Też się nie przejął nową chałupą, eksploruje każdego dnia więcej. Wczoraj odkrył, że między kuchenką a szafką zlewozmywakową jest szczelina, w którą zmieści się Dokładnie Jeden Mały Kocur. Włazi tam od tej chwili regularnie, doprowadzając mnie do nerwicy "gdzie jest kot". Dzisiaj w planie pozbywanie się pcheł i robaków.
Hypnotize , biedny! Dobrze, że nic gorszego się nie stało i że jakoś sobie chłopak radzi!
Co do kocicho ogonów, przypomniało mi się coś...