Emigracja - czyli re-voltowicze i voltopiry rozsiani po świecie.
viikaa, tak się składa, że studiuję w Brighton 🙂 A mieszkam i trzymam konia niedaleko Burgess Hill. Jakby co, to pisz na priv 😉
Ciesze sie ze jest tu ktos z moich okolic 🙂 Napewno sie odezwe jak tylko wroce z urlopu bo narazie mam ograniczony dostep do neta 🙁
A mi z nieba spadla wiadomosc, ze jeden z moich joginow jest..zawodowym Bereitrem w prestizowej stajni i jutro mamy gadac o moim come back do jezdziectwa 🙂😉 Zobaczymy w jakim wymiarze. Moze uda mi sie wydzierzawic jakiegos fajnego czworonoga 😉 Alez sie ciesze, a z drugiej strony mam treme po 1,5 roku przerwy..
No to przyjdzie mi zmienić kraj - again 🙂 Tym razem padnie na Danię i tym razem raczej ze swoimi czterema kopytami 🙂.
No to przyjdzie mi zmienić kraj - again 🙂 Tym razem padnie na Danię i tym razem raczej ze swoimi czterema kopytami 🙂.
Delta, co Cię skłoniło do zmiany? 😉
delta, a gdzie dokładnie w Danii?
[quote author=delta link=topic=1321.msg666638#msg666638 date=1280856357]
Delta, co Cię skłoniło do zmiany? 😉
[/quote]
Możliwość pójścia zrobienia kroku w przód.
Lotnaa okolica Arhus
Buu, Arhus daleeeko. Ale często na zawody w tamte okolice jeździmy, więc może się kiedyś spotkamy. O ile Ty zdążysz przyjechać zanim ja wyjadę.
Możliwość pójścia zrobienia kroku w przód.
Lotnaa okolica Arhus
to powodzenia ;-)
???, a gdzie dokadnie siedzisz?
buuuu to daleko ode mnie 🙁
ja sie tu przeprowadzilam dopiero 2 lata temu hehehe
Pracujesz na tamtejszych torach, czy gdzie indziej? Jak w ogóle ci się podoba robota w sektorze wyścigowym?
Jakbys mnie znala ze starej Volty, to bys nigdy nie zapytala, czy mi sie podoba 😜 ja w tym siedze od 22 lat 😎