Body Modifications ( dawniej "piercing, tatuaże " )

JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
19 czerwca 2010 13:29
to teraz pytanie, wiem, może i wyda wam się głupie, ale.  😵 😂 gdziemogę się po takiego cheeka zgłosić. czy w każdym profesjonalnym studiu piercingu będą wiedzieli co i jak, czy może jest on na tyle rzadki, że raczej nie bardzo?

Cheeka zrobią Ci w każdym studiu. Podoba mi się, ale po nim zostaje brzydka blizna i najczęściej zapadają się i są dołeczki

ostatnio strasznie się jaram tymi kuleczkami 😍
jestem jednak całkiem zielona w piercingu. Jak to się nazywa ? Jak z gojeniem ? Ciekawa też jestem jak wygląda "życie" z takim przekłuciem, czy koszulki się nie czepiają tego, itp.
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
19 czerwca 2010 15:04
Microdermal?
Niestety koleżanka mojej koleżanki miała przykre zajścia z takimi kolczykami. na koncercie przez przypadek ktoś zaczepił i jej wyrwał. :/
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
19 czerwca 2010 15:11
to jest zwykły hip surface
Ekhm, jako facet, powiem co o tym myślę: ohyda!
Niestety dziewczyny "kombinują" jak tu niby się uatrakcyjnić w ten sposób i nie wiem co w tym widzą, w modzie szpecenie się?
Jeśli dziewczyna nie uważa się za piękną, to kieruję uwagę od swojego ciała w stronę jakichś elementów na nim.
Więc te, które lubią sobie to dokładać, powinny popracować nad swoimi wartościami...
Faceci też mają z tym jakiś problem psychiczny. Chcą się poczuć lepiej i sobie coś wdłubują, może jeszcze plemię założy?  😁
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
19 czerwca 2010 15:58
lopek
Ale chodzi Ci o kolczyki różnego rodzaju, czy o tatuaże też??
Nie muszą Ci się podobać, takie Twoje prawo.
Powiem Ci jednak jak ja traktuję wszelkie modyfikacje ciała, dla mnie to coś na kształt biżuterii, ozdoby.
Nie robię sobie tatuażu czy kolczyka, żeby się pokazać, dowartościować, czy cokolwiek innego, nie uzupełniam w ten sposób swoich braków.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
19 czerwca 2010 16:01