Kobitki... (antykoncepcja)

Scottie   Cicha obserwatorka
18 marca 2010 11:56
Gienia-Pigwa, dni niepłodne zawsze są zaraz przed i zaraz po? bo chyba ich długość i poszczególne dni w czasie cyklu zależą już od organizmu, czy te dni przed i po okresie też? Nie znam się na tym i nigdy mnie to nie interesowało, ale jeśli ktoś uprawiał seks bez żadnego zabezpieczenia i następnego dnia po wystąpił planowany mniej więcej na ten czas okres, to chyba może być spokojny?

Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
18 marca 2010 12:01
jako ze jutro mam kolokwium to obiecuje napisac pozniej lopatologicznie jak to jest z tymi nieplodnymi  😉
[quote author=Gienia-Pigwa link=topic=93.msg523060#msg523060 date=1268911951]a jak bierzesz tabletki to masz zawsze dni nieplodne, nawet w przerwie.[/quote]
Chyba, że się coś narozrabia w braniu pigułek (pominięcie którejś, kłopoty żołądkowe, interakcje z innymi lekami itd.) i zafunduje sobie nieplanowaną owulację. Ale wtedy i tak żadne "normalne" wyliczenia nie mają nic do rzeczy (normalne w sensie zwykłego cyklu, bezpigułkowego rzecz jasna). Przerwa > ew. owulacja > dni płodne naokoło (w sensie, że i przed i po).
Właśnie - tak jak ja 😎
Gillian   four letter word
21 marca 2010 21:42
dziewczyny, jak to w końcu jest z przepisywaniem tabletek "po" ? kto może je przepisywać? każdy lekarz dowolny czy tylko ginekolog?
miałam dość awaryjną sytuację i odsyłano mnie od drzwi do drzwi. Na izbie przyjęć nie mieli recept  🤔wirek: więc odesłali mnie do rodzinnego. Rodzinny odmówił twierdząc, że on się na tych środkach nie zna i nawet nie wie co mi napisać na recepcie. Znaleźć ginekologa w sobotni wieczór - karkołomne zadanie. Dopiero trzeci z wielką łaską wypisał Escapelle  🙄
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
21 marca 2010 21:48
Gillian, Te środki są traktowane jako wczesno poronne i może je wypisać tylko ginekolog.
21 marca 2010 21:51