No właśnie ja znalazłam tylko prestige, tylko tak zabójcza cena... 🙂
No niestety cena powala, ale są to pięknie wykonane siodła. Ja akurat nie pałam do nich aż taką sympatią żeby cierpieć z tego powodu. Jeżdżę od lat w Wintecach i Batesach i nie narzekam.
Kochani, czy ktoś się orientuje czy wymienne łęki z daslo będą pasować do Winteca??
pasują 🙂
tzn te z winteca pasowały do daslo
wiec na odwrót tez powinno 😉
Epikea, dzięki za info 😀
Zostanie parę groszy w kieszeni :kwiatek:
Czy ktoś się orientuje jakiemu rozmiarowi w Prestige'u odpowiada 28 w Zaldi?
D&A, z porównań różnych wynika że mniej więcej 30 - ale wiesz, to tak z obserwacji jak miałam na chwilę siodło Zaldi...
Ok dzięki.Napisałam do equiversum,może się dowiem dokładniej🙂 Wiecie może czy jest jakieś ograniczenie jeśli chodzi o zmianę rozstawu-czy można np.z 28 zrobić 34 czy to za dużo?
Koniczka, w jeździe po płaskim znośne, niezbyt miękkie, ale w skoku bardzo mi odpowiadało. Nie krępowało za bardzo a jednocześnie fajnie pomagało nodze znaleźć miejsce.
To ja Ci powiem praktycznie z pierwszej ręki 😉 - w Equi pewnie Asia Ci powie podobnie, bo do czegoś takiego doszłyśmy mierząc nasze siodła i oglądając je dokładnie 🙂. Pytałam się jej też o zmianę rozstawu nie było problemu z dowolną zmianą, ale ja miałam zamawiać nowe siodło i chciałyśmy jednak trafić mniej więcej. Jeśli Ci coś to pomoże, to Zaldi korzysta z miar siodeł dla Winteca.
Quendi, dzięki! 🙂 Jedno takie właśnie leży u mnie w samochodzie i czeka na testy 😉
jak zmierzyć rozstaw łęku w siodle które ma wytarte wszytkie napisy?? 😉
w którym miejscu dokładnie? mam nadzieje ze jakoś sie da w centymetrach i potem mozna przeliczyć to na cale:
1 cm = 0,39 cala
będę bardzo wdzięczna za odp (zwłaszcza z jakimś rysunkiem poglądowym 😉 ) :kwiatek:
(to pyt chyba bardziej pasuje do wątku o dopasowaniu siodła 😡 jezeli tak to proszę moderatorki o przeniesienie)
Quendi, dzięki! uśmiech Jedno takie właśnie leży u mnie w samochodzie i czeka na testy wink