Co mnie wkurza w jeździectwie?

Jak zareagowałaś?

Dołączam do pytania
milusia   czas na POZYTYWNE zmiany!!!
19 lutego 2010 18:44
A mnie wkurza w moim jezdziectwie, ze nie mam trenera, probuje cos rzezbic sama i jak ogladam potem zdjecia i filmiki ze swojej jazdy to mi sie wymiotowac chce 😵
Chyba lapie dola 🙄
A mnie wkurza, że jeżeli poznaję jakiegoś nowego faceta niezwiązanego z jeździectwem, to muszę uważac tym, jak przekazuję wiadomośc, że pracuję jako jeździec. Jeżeli facet jest w porządku, to nie ma problemu, nawet możemy nawiązac rozmowę na poziomie, ale jak się trafi jakiś burak, to ech, szkoda gadac. Żart o spadaniu na szafkę nocną jest już tak nudny i beznadziejny, że powoduje u mnie odruchy wymiotne. Najgorszy jest jednak ten "błysk w oku", po którym widac, jakie obrazki kryje jego łepetyna. Dlatego jak już widzę takiego "delykwenta", to mówię, że pracuję w agroturystyce. Tak bezpieczniej, głównie dla mojego zdrowia psychicznego i żołądka.
To ja się tu już nie wypowiadam bo to bez sensu 🙂 Czasami nawet te nastolatki wiedzą więcej o koniu niż nie jedna wymądrzona z książek 30-latka.
Perełka bo ty jesteś nietypową nastolatką - przynajmniej u nas w stajni wszyscy tak sądzili 🙂 Oby więcej takich jak ty, respect  🙂 🙂
TeQuila ^^, Perełka,  ależ to nie był personalny przytyk do żadnej z was. To nie jest tak, że absolutnie wszystkie nastolatki są takie, ale częściej na głupie pomysły wpadają właśnie one, szczególnie te w przedziale wiekowym 13-15 [informuję, że nie wiem w jakim się mieścicie]. Taki wiek po prostu, rodzący różne dziwaczne pomysły, chęć chwalenia się, wiek plotek, jakichś głupich kłótni i każdy musi przez to przejść. Są przecież i mądre, rozsądne oraz odpowiedzialne nastolatki, no i wierzę, że się w tym mądrzejszym przedziale właśnie mieścicie. 😉