Aparaty fotograficzne i inne sprzęty foto

Wiem, że takiego nie ma ale chciałabym aparat "uniwersalny", który dałby możliwości rozwoju i trochę zabawy  😉 Dodam, że jestem amatorem i póki co w lustrzanki nie będę się pakować, a typowej "idioten kamery" bym nie chciała  😁
Co do przyrody to przeważnie góry, krajobrazy, konie...
Carmen, aparat uniwersalny to właśnie lustrzanka. Nieprzydatna jest tylko w bardzo specjalistycznych dziedzinach, jak np. szpiegostwo 😉
Obejrzyj sobie testy i zdjęcia przykładowe zdjęć z kompaktowych Panasoniców i Canonów. Zdjęcia pejzażowe i makro, które z nich oglądałam (po obróbce i zmniejszeniu) były przyjemne dla oka. Czy się nadadzą do fotografowania koni - to zależy. Zdjęcia statyczne mogą wyjść świetnie ale dynamiczne sceny to już nie domena kompaktów.
Jak dla mnie to lustrzanki sa nie tyle uniwersalne, a bardziej specjalistyczne do fotografii przez duze F. Do tej pory mam lustrzanke zwykla (Zenit 12XP) ... lezy gdzies w szafce i sie kurzy 🙂 Teraz wlasnie szukam jakiejs dobrej cyfrowki ale nie lustrzanki, bo dla zastosowan amatorskich lustra tylko zawyzaja cene aparatu.
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
13 stycznia 2010 14:21
Lepiej odłożyć na coś lepszego i dokupić dobry obiektyw czy wydać te 400 zł na cyfrowy aparat, który sapie przy każdej dynamicznej scenerii?

Ja bym wybrała to pierwsze.
Ja mimo, że amator przez duże A to mam lustrzankę i planuję kupić dobry obiektyw. Wolę się doszkalać na tym lepszym 😉
Wcześniej miałam compacta i starałam się wycisnąć z niego ostatnie soki, ale po pewnym czasie po prostu przestał mi wystarczać. Lustrzanka daje więcej możliwości.
abre, a co to martwe piksele?
Uszkodzenia mechaniczne nie ma szans 🙁
Wcześniej miałam compacta i starałam się wycisnąć z niego ostatnie soki, ale po pewnym czasie po prostu przestał mi wystarczać. Lustrzanka daje więcej możliwości.