rekreacja wrocław

Wykopuję. KJ Bachmat - ktoś tam jeździ, bywa, trzyma konia?
Tzn głównie to mi chodzi o kurs instruktorski - może ktoś był?
Powolutku rozglądam się za stajnią, w której mogłabym powsiadać jakoś sensownie po przerwie od jazdy. Ktokolwiek może mi podpowiedzieć jakąś stajnie z rekreacją? Startuję z okolic Karłowic, Sołtysowic, więc najchętniej północ i boki Wrocławia, żeby dojazd do stajni zajmował max. ok 30 minut, ale rozważę też inne opcje. Raczej ze względu na ceny nastawiam się na jazdy grupowe, więc w małych grupach, z instruktorem, który faktycznie skoryguje jeźdźca i cokolwiek na tej jeździe z ambitniejszym, jeżdżącym rekreantem porobi. 😉
Z góry dziękuję, jestem kompletnie zielona w temacie tutejszych stajni, więc wszelkie podpowiedzi mile widziane. 🙂
Dreamer113, tu gdzie trzymam konia w pensjonacie prowadzone są również jazdy, sporadycznie, parę razy w tygodniu. Konie wypasione, całą dobę na wolnym wybiegu, nieprzepracowane. Jazdy w 1 - 2 osoby. Stajnia położona w lesie, okolice Środy Śląskiej. Stajnia Laurka na Facebooku. Na zdjęciu nasza śródleśna ujeżdżalnia.
3B3E73F6-F732-451D-A200-F7BD7C606CC2.jpeg 3B3E73F6-F732-451D-A200-F7BD7C606CC2.jpeg
espana, - jak patrzę to mnie nostalgia bierze, bo pierwsza moja stajnia miała plac właśnie tak w lesie 💕 lubiłam to tło do jazdy, widzieć zmieniające się pory roku po drzewach.
espana, dziękuję, będę miała na uwadze na pewno - chociaż widzę, że to wychodzi godzina drogi samochodem w jedną stronę. 😕 trochę dużo czasu i pieniędzy jak za jazdę rekreacyjną. Ale też nie wiem, na ile coś sensownego bliżej znajdę, docelowo po przypomnieniu sobie co robić na koniu pewnie będę szukać jakiejś współdzierżawy.
Ale ujeżdżalnia wygląd super, można pozazdrościć. 😀
Dreamer113, no jest kawałek od Ciebie. Najbliżej byś miała na Osobowice - jest tam pensjonat i jakieś pojedyncze jazdy też chyba są w stanie prowadzić, regularnej szkółki na pewno nie ma. Musiałabyś zapytać - Stajnia Maguszka.
Dreamer113, zobacz sobie: