sklepy internetowe

Usagi   Unikalne ciasteczko
06 grudnia 2024 08:01
Moon, a kiedy zamawiałaś z Horseware? Ja zamawiałam 30.11 i niestety jeszcze nie wysłane 😕
Moon   #kulistyzajebisty
06 grudnia 2024 08:05
Usagi, zamówiłam 28.11, a przyszło 4.12.
Może też mają urwanie zadów przez black friday, mieli dobre promki, więc pewnie zamówień ogrom...
donkeyboy   dzień jak codzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje życia cud
06 grudnia 2024 20:02
Plusik dla KaWal - zamówienie poszło w poniedziałek wieczór, dzisiaj już u mnie. Ogłowie też sztos 😍
Fagerbits.com - duży plus, szybka wysyłka, extra promki na Black friday 🙂
Czy ktoś z Was jeszcze czeka na wysyłkę od Kentucky z Black Friday? W sensie że nie ma jeszcze powiadomienia, że wysłane?
Ja. Tylko, że do Holandii. Ale odpisali mi na instagramie, że wszystko w porządku, więc czekam (nie)cierpliwie.
jabooshko, ja czekam ,ani zwrotu kasy ani przesyłki, więc dziś napisałam do nich email. Zobaczymy.
azazu93, do mnie właśnie przyszedł mail, że derki nie mają na stanie i nie dojdzie 😭
IskraADHD, a to dziwne bo do mnie właśnie przyszła dokładnie ta sama. Zamawiałam w piątek 29.11 około godz 17 a Ty?
Oni czytają revoltę, bo w tej chwili dostałam tracking list.
To muszę znaleźć jakąś holenderska revolte, bo ja nadal nie mam.
flygirl, 😂
Ale też dostałam odpowiedź na mojego emaila, że będzie przed christmas i źe to z powodu bf itp.
Więc moźe rzeczywiście napisz email z pytaniem.
Też dostałam maila teraz, ale z informacją, że mają dużo zamówień i liczą na to, że im się uda wszystko ogarnąć przed świętami.
flygirl, czyli czytają revoltę polską😜😎
jagoga, ja tak samo jak Ty, piątek popołudniu w granicach 17.
Ale mam już z nimi kontakt i powiedzieli, że doślą mi rozmiar M, w sumie może nawet dobrze wyszło, jak nie na mojego smoka to będę miała na drugiego, on trochę krótszy 😊
Moon   #kulistyzajebisty
10 grudnia 2024 15:43
Na horseware kalendarz adwentowy - codziennie inna promka - dziś derka stajenna Rambo 200g -40% 👌
Moon, wow, będę śledzić!
Są moje Kentucky, kolory ładniejsze niż na stronce. Zobaczymy jak w użyciu.
Jak zwykle minus dla Equishopu 🙂

Skusiałam się na Black Friday. Zero odpowiedzi na 2 maila i komentarz do zamówienia. Napisałam na fB ale też jeszcze nie mam żadnej odpowiedz. Oni tam w ogóle pracują?
xxagaxx, mnie się zakupy w Equishopie też nie udały za bardzo. Kupiłam m.in. puśliska Prestige, oczywiście nie jest winą sklepu, że jakość spadła, i mogli nie zauważyć, że jedna blacha łącząca pasek ze sprzączką była wgnieciona i nit ordynarnie sterczał. Ale wysłałam maila, czy mogę wymienić. Brak odpowiedzi. Myślę sobie - jest BF, mają pełne ręce roboty, a sklep wszędzie informuje, że jest 30 dni na zwrot. Wtedy już zaczęłam skłaniać się ku puśliskom TDM (jakość Prestige spadła) i stwierdziłam, że nie będę czekać na odpowiedź i zrobię zwrot. Zaczęłam grzebać na stronie Equishopu, i znalazłam w regulaminie zapis, że nie wymieniają towaru, należy dokonać zwrotu a następnie zakupić towar ponownie. No i ok - ale tutaj mam zgrzyt - po pierwsze: jeśli kupuję i się rozmyślam - to zwracam, ponosząc koszt odesłania towaru do sklepu (nie w każdym sklepie, do Zalando zwracam za free). W moim przypadku towar był wadliwy, więc chcąc nadal te puśliska muszę zapłacić za ich zwrot i kupić je ponownie. Po drugie: przy ponownym zakupie nie mam już kodu rabatowego obowiązującego w Black Friday (akurat Equishop wsadził mi w paczkę kartkę z kodem na 15%) i nie mam pewności, że po raz kolejny nie otrzymam tego samego wadliwego towaru (tak miałam z sandałami z Zapato - odesłali mi ponownie tę samą parę butów, którą przysłali z wadą 😝😉.
A wisienką na torcie jest zapis w regulaminie, że, owszem, na zwrot jest 30 dni, ale tylko w ciągu 14 dni od zakupu otrzymasz zwrot środków na konto, a po 14 dniu zwrot na kartę podarunkową! 😲😲😲
espana, aha.. fajnie. No ja juz się więcej nie skusze. Mam nadzieję tylko że to co zamówiłam dotrze, bo wiem że mają 2 rzeczy na sklepie a na jedną musze czekać. I obawiam się ze przy ich ogarnięciu to sprzedadzą te które mają na stanie i nie dostanę nic😂
Dla mnie to jest nieporozumienie, jak sklep z jednego z najbardziej ogarniętych stał się taki trudny w kontakcie. Kiedyś bardzo lubiłam robić u nich zakupy i kontakt był super.
donkeyboy   dzień jak codzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje życia cud
13 grudnia 2024 21:12
espana, sklep se może pisać co chce, jak towar przyszedł wadliwy i w ciągu 10 dni od otrzymania towaru się ogarnelas to te zapisy sobie mogą za przeproszeniem w pupę wsadzić
donkeyboy, dobrze wiedzieć. Ogarnęłam to szybciej i zwrot kasy mam już na koncie, mimo braku jakiegokolwiek kontaktu, więc nie chcę tak całkowicie negatywnie się wypowiadać. Ale tak jak dziewczyny wyżej napisały - chyba sobie odpuszczę zakupy. A pan z TMD napisał, że dzisiaj wysłał puśliska skokowe te mono. Więc polecam - ujeżdżeniowe też mam.
keirashara, dokładnie, mam to samo wrażenie. Kiedyś equishop był bardzo fajny, kontaktowy itd, jak dla mnie był serio top… to co się ostatnio dzieje u nich to jest jakiś dramat
Nie tylko przez internet pogorszyła się jakość usług equishop. Jak byłam w sklepie stacjonarnym to miałam wrażenie, że po prostu przeszkadzam wszystkim pracownikom swoją obecnością i najlepiej byłoby gdybym wyszła. Także jeżdżę tam tylko jak muszę coś przymierzyć bo nie jestem pewna rozmiaru - jechałam tam namierzyć (i zakupiłam) oficerki oraz puśliska ujeżdżeniowe. Też raz dostałam od nich błędne produkty, ale wtedy nie robili problemów ze zwrotem bo odesłałam błędny produkt i przysłali ten który faktycznie zamówiłam.
Mega plus dla equis, wczoraj rano zamówiłam chevinal i dziś już u mnie 😍 Z reszta to chyba powinien być też plus dla inpostu bo ostatnio są ekspresowi, wszystko przychodzi po dniu
Czy jakiś kod do Hippovetu?
Gastro10 ale tylko na produkty hippovet/mebio
anetakajper   Dolata i spółka
17 grudnia 2024 11:33
Perlica, spróbuj jarek10 (na mebio i na hipovet pharmacy wchodzi)
Dzięki, posprawdzam.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się