Moon, a kiedy zamawiałaś z Horseware? Ja zamawiałam 30.11 i niestety jeszcze nie wysłane 😕
Usagi, zamówiłam 28.11, a przyszło 4.12.
Może też mają urwanie zadów przez black friday, mieli dobre promki, więc pewnie zamówień ogrom...
Plusik dla KaWal - zamówienie poszło w poniedziałek wieczór, dzisiaj już u mnie. Ogłowie też sztos 😍
Fagerbits.com - duży plus, szybka wysyłka, extra promki na Black friday 🙂
Czy ktoś z Was jeszcze czeka na wysyłkę od Kentucky z Black Friday? W sensie że nie ma jeszcze powiadomienia, że wysłane?
Ja. Tylko, że do Holandii. Ale odpisali mi na instagramie, że wszystko w porządku, więc czekam (nie)cierpliwie.
jabooshko, ja czekam ,ani zwrotu kasy ani przesyłki, więc dziś napisałam do nich email. Zobaczymy.
azazu93, do mnie właśnie przyszedł mail, że derki nie mają na stanie i nie dojdzie 😭
IskraADHD, a to dziwne bo do mnie właśnie przyszła dokładnie ta sama. Zamawiałam w piątek 29.11 około godz 17 a Ty?
Oni czytają revoltę, bo w tej chwili dostałam tracking list.
To muszę znaleźć jakąś holenderska revolte, bo ja nadal nie mam.
flygirl, 😂
Ale też dostałam odpowiedź na mojego emaila, że będzie przed christmas i źe to z powodu bf itp.
Więc moźe rzeczywiście napisz email z pytaniem.
Też dostałam maila teraz, ale z informacją, że mają dużo zamówień i liczą na to, że im się uda wszystko ogarnąć przed świętami.
flygirl, czyli czytają revoltę polską😜😎
jagoga, ja tak samo jak Ty, piątek popołudniu w granicach 17.
Ale mam już z nimi kontakt i powiedzieli, że doślą mi rozmiar M, w sumie może nawet dobrze wyszło, jak nie na mojego smoka to będę miała na drugiego, on trochę krótszy 😊
Na horseware kalendarz adwentowy - codziennie inna promka - dziś derka stajenna Rambo 200g -40% 👌
Są moje Kentucky, kolory ładniejsze niż na stronce. Zobaczymy jak w użyciu.
Jak zwykle minus dla Equishopu 🙂
Skusiałam się na Black Friday. Zero odpowiedzi na 2 maila i komentarz do zamówienia. Napisałam na fB ale też jeszcze nie mam żadnej odpowiedz. Oni tam w ogóle pracują?
xxagaxx, mnie się zakupy w Equishopie też nie udały za bardzo. Kupiłam m.in. puśliska Prestige, oczywiście nie jest winą sklepu, że jakość spadła, i mogli nie zauważyć, że jedna blacha łącząca pasek ze sprzączką była wgnieciona i nit ordynarnie sterczał. Ale wysłałam maila, czy mogę wymienić. Brak odpowiedzi. Myślę sobie - jest BF, mają pełne ręce roboty, a sklep wszędzie informuje, że jest 30 dni na zwrot. Wtedy już zaczęłam skłaniać się ku puśliskom TDM (jakość Prestige spadła) i stwierdziłam, że nie będę czekać na odpowiedź i zrobię zwrot. Zaczęłam grzebać na stronie Equishopu, i znalazłam w regulaminie zapis, że nie wymieniają towaru, należy dokonać zwrotu a następnie zakupić towar ponownie. No i ok - ale tutaj mam zgrzyt - po pierwsze: jeśli kupuję i się rozmyślam - to zwracam, ponosząc koszt odesłania towaru do sklepu (nie w każdym sklepie, do Zalando zwracam za free). W moim przypadku towar był wadliwy, więc chcąc nadal te puśliska muszę zapłacić za ich zwrot i kupić je ponownie. Po drugie: przy ponownym zakupie nie mam już kodu rabatowego obowiązującego w Black Friday (akurat Equishop wsadził mi w paczkę kartkę z kodem na 15%) i nie mam pewności, że po raz kolejny nie otrzymam tego samego wadliwego towaru (tak miałam z sandałami z Zapato - odesłali mi ponownie tę samą parę butów, którą przysłali z wadą 😝😉.
A wisienką na torcie jest zapis w regulaminie, że, owszem, na zwrot jest 30 dni, ale tylko w ciągu 14 dni od zakupu otrzymasz zwrot środków na konto, a po 14 dniu zwrot na kartę podarunkową! 😲😲😲
espana, aha.. fajnie. No ja juz się więcej nie skusze. Mam nadzieję tylko że to co zamówiłam dotrze, bo wiem że mają 2 rzeczy na sklepie a na jedną musze czekać. I obawiam się ze przy ich ogarnięciu to sprzedadzą te które mają na stanie i nie dostanę nic😂
Dla mnie to jest nieporozumienie, jak sklep z jednego z najbardziej ogarniętych stał się taki trudny w kontakcie. Kiedyś bardzo lubiłam robić u nich zakupy i kontakt był super.
espana, sklep se może pisać co chce, jak towar przyszedł wadliwy i w ciągu 10 dni od otrzymania towaru się ogarnelas to te zapisy sobie mogą za przeproszeniem w pupę wsadzić
donkeyboy, dobrze wiedzieć. Ogarnęłam to szybciej i zwrot kasy mam już na koncie, mimo braku jakiegokolwiek kontaktu, więc nie chcę tak całkowicie negatywnie się wypowiadać. Ale tak jak dziewczyny wyżej napisały - chyba sobie odpuszczę zakupy. A pan z TMD napisał, że dzisiaj wysłał puśliska skokowe te mono. Więc polecam - ujeżdżeniowe też mam.
keirashara, dokładnie, mam to samo wrażenie. Kiedyś equishop był bardzo fajny, kontaktowy itd, jak dla mnie był serio top… to co się ostatnio dzieje u nich to jest jakiś dramat
Nie tylko przez internet pogorszyła się jakość usług equishop. Jak byłam w sklepie stacjonarnym to miałam wrażenie, że po prostu przeszkadzam wszystkim pracownikom swoją obecnością i najlepiej byłoby gdybym wyszła. Także jeżdżę tam tylko jak muszę coś przymierzyć bo nie jestem pewna rozmiaru - jechałam tam namierzyć (i zakupiłam) oficerki oraz puśliska ujeżdżeniowe. Też raz dostałam od nich błędne produkty, ale wtedy nie robili problemów ze zwrotem bo odesłałam błędny produkt i przysłali ten który faktycznie zamówiłam.
Mega plus dla equis, wczoraj rano zamówiłam chevinal i dziś już u mnie 😍 Z reszta to chyba powinien być też plus dla inpostu bo ostatnio są ekspresowi, wszystko przychodzi po dniu
Czy jakiś kod do Hippovetu?
Gastro10 ale tylko na produkty hippovet/mebio
Perlica, spróbuj jarek10 (na mebio i na hipovet pharmacy wchodzi)