Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Josera musli senior 49zł
https://www.josera.pl/josera-senior.html
BUCK   buttermilk buckskin
12 września 2024 10:38
Evka dzięki 🙂
Ej. Ja się nie znam, bo nie mam seniora, ale to normalne, że pasze dla seniorów mają więcej MJ niż choćby ich Active dla koni sportowych? xD
Mówię, nie znam się, mój dopiero się zbliża do bycia seniorem, a mózgowo to jeszcze 20 lat ma do seniora.
To tak żeby rozruszać tych seniorów? 😆
Gillian   four letter word
12 września 2024 10:48
Zamówione, dzięki! 😍
Sivrite, Ja widziałam po naszym, że im więcej miał lat tym więcej jednak go trzeba było karmić. Może nie tyle że nagle wiadrami bo on też cały czas pracował chociaż to był good doer, ale po tych 18 urodzinach trzeba było dorzucić chociażby otręby ryżowe i podstawową paszę z większą energią właśnie, żeby cały czas dobrze wyglądał i pracował, nie wykorzystywał już tak dobrze pasz i trawa też nie robiła efektu na wiosnę.
Sivrite,
mój arab lat obecnie 20, żre teraz więcej niż jak był w treningu do C w ujeżdżeniu. Właśnie wszystko turbo kaloryczne.
Jakby mi ktoś powiedział 15 lat temu kiedy wyglądał dobrze na "pół miarce owsa" ile będzie jadł to bym nigdy nie uwierzyła 😉
No to ja już mam zwrot z Josery...
12 września 2024 14:05
mi tez właśnie Josera zwróciła, bo ''ilość kupujących przekroczyła stan magazynowy''
Gillian   four letter word
12 września 2024 14:11
Właśnie i do mnie dzwonili 🙁 no szkoda ale trochę się nie dziwię bo taka promka to pewnie ludzie się rzucili jak szczerbaty na suchary 🙂
A wy zamawiałyście tego seniora?
Bo dorzucili jeszcze paszę i musli jabłkowe dla lekko pracujących
I po moim seniorze, ale aminobalancer jest 🙂
Też zwrócili kasę za seniora. Wzięłam teraz drugie musli. Zobaczymy czy wyślą.
Ale wiecie że te przecenione produkty mają taką cenę ze względu na krótki termin ważności?? Więc jakichś zapasów większych nie ma co robić 😉😉 przeważnie mają te worki ok. 2tyg do terminu.