sklepy internetowe
Duży minus dla Horse and Pony. 17 lipca przez pomyłkę zamówiłam dwa razy otręby ryżowe przez ich sklep na Allegro. Jeden zakup od razu anulowalam, ale płatność poszła. Po około 2 tygodniach i braku zwrotu wpłaty otworzyłam spór na Allegro, zero odzewu. 9 sierpnia dostałam od nich SMS z prośbą o podanie nr konta do zwrotu, gdyż podobno zakończyli sprzedaż na tym koncie i nie mogą zrobić zwrotu przez Allegro. Dane podałam, przelewu jak nie było tak nie ma.
Mega duży plus dla sklepu Josera.
A ode mnie minus dla Josery, tydzień temu we wtorek pasza wysłana kurierem Inpostu, do dziś nie dotarła (mimo że trzy z czterech worków kiszą się w moim oddziale od środy). Inpost mówi że nadano niekompletną i tylko Josera może odblokować przesyłkę, Na infolinię Josery nie szło się dodzwonić, po tym jak napisałam na bok w piątek dostałam dziś rano odpowiedź że lada chwila będzie. Nie ma, w Inpoście nie widnieje nawet jako gotowa do doręczenia.
randia, o widzisz, w dniu zamówienia dzwoniłam na infolinię ( choć przedtem napisałam maila ) , o pomyłce w adresie. I bez problemu się dodzwoniłam, odpisali w niedługim czasie. Paczki przyszły na czas.
randia, był długi weekend, może nie pracowali w tym czasie po prostu
Katasia, Nie wiem czy nie pracowali, bo na zgłoszenie mailowe jakoś zareagowali - jeszcze w piątek pojawiła się w systemie Inpostu jako nadana ta nieszczęsna brakująca paczka. I gdyby dopilnowali, żeby wyszły te pasze dziś (jak mi napisali w mailu) to bym się tak nie irytowała, ale ileż dni ja mam warować i czekać na te paczki.
randia, u mnie podobnie. Zamówiłam 12-go sierpnia, po mnie zamówiła moja koleżanka. U niej wszystko już było w piątek 16-go, u mnie w ten dzień paczka nadana. Wczoraj miało być doręczenie, dzwonię do kuriera, a on mówi, że nie doręczy, bo nie ma wszystkich paczek. Dzisiaj znów otrzymałam maila z InPostu o doręczeniu. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
Happy horses - oszuści i złodzieje.
zamówienie złożone 1 czerwca - od tamtej pory brak kontaktu. Pisałam maile, pisałam na social mediach, dzwoniłam, wysłałam list z odstąpieniem od umowy kupna, brak jakiejkolwiek reakcji oczywiście brak również towaru i brak pieniędzy. Pozostaje mi pójść na policję.
Nie kupujcie w tym sklepie, to pierwszy raz kiedy coś tak absurdalnego mnie spotyka.
Mkzie, proponuje wpisać w wyszukiwarkę nazwę sklepu i poczytać opinie. Od czerwca to jeszcze tak dużo czasu nie minęło 😉 Ja raz czekalam 6 miesięcy.
xxagaxx, wiedziałam ze u nich się czeka. Ale jeszcze pytałam znajomych którzy u nich zamawiali czy ryzykować i zamawiać i wszyscy finalnie mieli pozytywne doświadczenia i ten towar dochodził w terminie podanym na stronie. Ale widzę że to się pogorszyło akurat chwilę przed moim zamówieniem i tego już nie zweryfikowałam. Nie zmienia to faktu że to jest oszustwo i będzie zgłoszone na policję.
Mkzie, jakie chwile, od roku albo dłużej opinie są SKRAJNE. Albo dostajesz towar od razu albo czekasz wieki 😉
xxagaxx, Ty ich bronisz czy próbujesz mi wmówić że sama jestem sobie winna? Skutecznie kasują opinie, opinie na Google skasowali już dawno, zapewne po szambie które się na nich wylało. Na fb i insta nie ma żadnych komentarzy. Jedyne opinie są tutaj i na zamkniętych grupach na fejsie których są setki i nie jestem na każdej. I tu na revolcie trzeba się cofnąć kilka stron żeby znaleźć opinie na ich temat więc sierpniowo ostrzegam kolejne osoby przed tym sklepem. I tak, od czerwca do sierpnia to jest dużo czasu, bo zamówienie miało być dostarczone 1 lipca, więc jest to oszustwo, a nie „oj czasem się czeka pół roku hi hi”.
Mkzie, jest coś takiego jak przeszukaj wątek
Mkzie, to ty jestes zdziwiona zaistniałą sytuacją. To ci tłumaczę że w tym wątku masz kilkanaście opinii o tym sklepie, większość z nas się nacieła na promocje a potem wieki czekała na zamówienie.
"pogorszyło akurat chwilę przed moim zamówieniem" NIE, nie pogorszły się chwile przed twoim zamówieniem, sklep funkcjonuje tak od minimum roku. Jak? Nie wiem, widać wszyscy tylko straszą Uokikem czy policja, albo tak dobrze działąją nasze służby 🙂
Jak ludzie dalej będą tam zamawiać, to dalej będą nacinać ludzi.
na FB pod ich zdjęciami są komenatarze o tym ze towaru nie dostarczają.
Mkzie, mnie jednak dziwi robienie zakupów w tym sklepie. Bo kupujący chyba liczą na zakupowego farta pn. zamówię w super promocji, a nóż się uda. Ja przestałam do nich zaglądać ponad rok temu bo jaki cyrk oni mają w sklepie, to jestem w szoku, że on nadal funkcjonuje. A zakupy robiłam regularnie m.in. na pasze z odbiorem osobistym… i nie, nigdy więcej.
xxagaxx, nie, ja nie jestem zdziwiona. Ja tylko dodaję opinię. Ty mogłaś dodać swoją opinię w maju ale ja swojej w sierpniu nie mogę bo jestem „zdziwiona”?
Na fb nie ma żadnych komentarzy pod zdjęciami z ostatnich miesięcy.
Mkzie, przekieruj moze swoją energię na walkę ze sklepem xD
komenatrz sprzed 4 tyg:
"Pilnie proszę o kontakt w sprawie zamówienia. Nie odpowiadają Państwo na wiadomości e-mail oraz wiadomości na instagramie." Post HH z 19 lipca, jest tez sprzed tygodnia,
Jak wejdziesz w zmianki, czyli to gdzie ludzie oznaczają:
"UWAGA na zakupy w tym sklepie - oszuści, nie realizują zamówień, nie oddają pieniędzy!!!!"
dalej nie szukam, bo ta dyskusja dalej nie ma sensu.
xxagaxx, z chęcią to zrobię jak tylko się ode mnie odczepisz. Ciesze się ze twoje zamówienie dotarło w całości kochana.
Mkzie, 🤣🤣🤣🤣🤣 nie ma to jak napisać pierwsze posty na forum i mieć pretensje 😀
Niemniej jednak, mam nadzieję, że przy takim zapale wywalczysz szybko zwrot kasy a po interwencji ktoś się HH dobierze do skóry .
randia, informuję, że wszystkie paczki z Josery dotarły. Biorąc pod uwagę promocję i kontakt z kurierem - jestem zadowolona z zakupów.
Mkzie,
U mnie pomogło przesłanie wezwania do zapłaty tytułem nie zrealizowanego zamówienia - dopiero po tym odzyskałam pieniądze.
espana, moje nie dotarły, dalej nie są wydane do doręczenia, odpowiedzi na wczorajszego kolejnego już maila do bok Josery w tej sprawie brak. Także zalecam mieć to na uwadze jeśli komuś zależy na szybkim doręczeniu paszy.
randia, pytanie czy zawiódł producent paszy czy firma kurierska?
_Gaga, mi wczoraj kurier powiedział, że nie dostarczy, bo przesyłki nie są kompletne. Pytanie, czy ta, której nie miał na aucie, utknęła w Joserze czy w sortowni. Ale wydaje mi się, że skoro Josera zrobiła wielopak na jednym liście przewozowym, to kurier nie odebrałby niekompletnego zamówienia, więc nie winiłabym producenta.
_Gaga, Biorąc pod uwagę, że zaczęło się od tego że sklep nadał niekompletną paczkę bez zgody na częściowe doręczenie (nie tylko do mnie jak widać), to raczej trudno zwalić to na kuriera (w sensie na Inpost, bo nasz kurier Inpostowy jest superfajny - kontaktowy i współpracujący). Może i Inpost się dołożył dodatkowo, ale efekt jest taki, że przesyłki nie ma, a ja jako klient piszę kolejne maile do sklepu i po raz kolejny wiszę na infolinii Inpostu i wciąż nie wiem kiedy jest szansa na doręczenie.
randia, wydaje mi się, że nie ma możliwości nadania niekompletnej paczki. Producent wygenerował list przewozowy - jeden na kilka opakowań. Kurier odbierając niekompletne zamówienie potwierdza zmieniając status przesyłki, że ma komplet, że od strony nadawcy wszystko jest w porządku.
espana, U mnie każda paczka miała osobny numer i osobny tracking, a Inpost przekazał mi, że jedna z nich została nadana później (tak też wynika z trackingu - pierwotnie nie została zeskanowana przy odbiorze od nadawcy) oraz że nadawca ma możliwość "odblokowania" doręczenia części paczek z kompletu. A jak było naprawdę i tak się nie dowiemy🙂
randia, aaa, ok, u mnie 3 paczki pod jednym trackingiem.
Ode mnie plus dla Josera zero problemów z paszą, poszły na osobny nr nadania.
Plus dla kentucky rano w niedzielę złożone zamówienie, popołudniu już wysłane i dzisiaj u mnie, a szło z Belgii 👌 fajnie, że poza BF dobrze ogarniają 🤣
Odemnie minus dla PSoS, już drugi raz z powodu braku jednego produktu z zamówienia odwalają całe... Nie kumam takiej polityki, owszem kasa wraca praktycznie od razu ale czemu nie mogą wysłać bez tego artykułu to wiedzą chyba tylko oni.