Ale się właśnie zdziwiłam
Szulc 60,233%
Breakdance jest takim przecinkiem na tle innych koni...
Bardzo słabe piaffy, zmiany zamiast co dwa to co trzy, co tempo słabe, brak piruetu, zigzag brzydki... Niefajny to był przejazd. Takich błędów nie powinno być na tym poziomie.
Dobrze, ze Ola Szulc ma naprawde fajnego konia na LA za 4 lata
Fajnie Ola zaczęła. Szkoda, że później się trochę posypało, ale bardzo podoba mi się jej koń.
mindgame, mi sie podoba jak ona tego konia wyszkolila, sam kon nie ma ani talentu ani go, wszystko jest tam wyjechane przez jezdzca.
Mamy nową zawodniczkę wg komenatorów Aleksandra Żuk 😉
Mnie cieszyły wszystkie te 3 przejazdy, choć u Oli widać wyraźne błędy. Dobrze kojarzę że jest najmniej doświadczona? Fajnie się to całe ujeżdżenie ogląda 😍
przecineczek ten siwy. A przy piruecie ją stres chyba totalnie zjadł i za ostro zaczęła go kręcić... 😑
Moon, nie, nie zareagowal na polparade a potem na ostrzejsza sie sfochal
karolina_, możliwe, nie znam się aż tak na czworobokach :P
Dołoże swoje 3 grosze, uważam, że nasi zawodnicy pokazali konie na max co potrafili, a najważniejsze bez żadnej ciasnej szyi i otwartych pysków! A tu niestety wiele koni z taką postawą jest oceniana niesamowicie wysoko.
Było dobrze, życzmy by w kolejnych latach było lepiej 🙂
Patrzę na różne podsumowania wyników... jak dobrze, że mamy w zespole Sandrę i Bellę. Jedyna, która nawiązała walkę z czołówką....🙁
Karla🙂, no dokładnie!
Jakby nie spodziewałam się niewiadomo czego od pozostałych zawodniczek, ale te pomyłki u Oli kosztowały trochę punktów. Szkoda
Sandra wchodzi do finału, już bez względu na wyniki ostatnich dwóch par!!!
Sandra Sysojeva dostawała baty jak pokazywała tego konia 6 latkiem w pokazach na Cavaliadzie, a teraz same ochy i achy jak pięknie wyszkolony w tak młodym wieku. I tak to się kręci w naszym jeździeckim światku 🤡
Finał! Jeju, aż się wzruszyłam, a ja mało pingwiniarska!