Kącik WKKW

Nie znam się na WKKW, w finale się liczą wcześniejsze wyniki?
branka, Tak, do indywidualnego finału kwalifikują się zawodnicy z najlepszymi wynikami i te wyniki z nimi zostają
Dzięki, od lat nie oglądałam żadnych sportów jeździeckich, ale teraz śledzę rywalizacje, przepiękny i emocjonujący kros, dzisiaj skoki też emocje, szkoda że TVP praktycznie nie transmituje jeździectwa.
Japończycy pokazują mega klasę, rewelacja i dla mnie totalne zaskoczenie!
Widać ich inwestycje, która się w pełni opłaciła 😁
Facella   Dawna re-volto wróć!
29 lipca 2024 15:48
Collett co najmniej brąz, czyściutki piękny przejazd.
Burton czysto, co najmniej srebro.
W imię #girlpower, teraz poproszę o zrzutkę od każdego z panów 😁
Facella   Dawna re-volto wróć!
29 lipca 2024 15:54
No i złoto dla Junga! Historyczne, trzecie indywidualne złoto olimpijskie. Oglądamy legendę.
Jednak Jung. Ależ ten człowiek ma głowę
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
29 lipca 2024 15:54
Chryste, jakie on ma nerwy!
Cudownie, uwielbiam go oglądać
Piękny był to finał no, chciałoby się tylko takie jeździectwo oglądać
Piękne widowisko..
Stalowe nerwy czołówki. Podziwiam
Super przejazdy czolowki, Jung klasa sama w sobie.
Moon   #kulistyzajebisty
29 lipca 2024 19:57
Dopiero nadrobiłam - Japończycy total szacun! Jung - dzizus, ależ on ma nerwy ze stali! No nawet mu brewka nie drgnęła 😜😁

Co do naszej drużyny… nie było mnie chwilę a naprawdę brzydkie się zrobiły komentarze w social mediach… z jednej strony, wiemy o co kaman, who is who i kto takie a nie inne decyzje podjął, a z drugiej… ehhh, polaczki 😑 ze skrajności w skrajność, w dodatku nie dogodzi się, nie ma opcji 🙄
Ok, przejechali to ja się już moge delikatnie spuścić z łańcucha.

Moon - nie, nie Polaczki. Czym innym jest zwykłe pierdololo marudne czym innym sytuacja, która zaistniała.
Nie ma dla niej w moim odczuciu usprawiedliwienia. Żadnego!
Jak dla mnie potrzebne jest większe niż publiczne lincze dochodzenie.