Zadziwiające, nietypowe ogłoszenia

zembria, no tak, zlecili botowi 😅 cieżko zeby bot ogarnął jezdziecki rząd jak nie radzi sobie z ilością palcow a nawet czasem rąk u ludzi.
tylko strasznie dziwne, że nikt arketingu gnl nie zauważyl tych rażących niedociągnięć, albo zauważyl, ale z lenistwa pchnął bubla dalej.
desire, ooo, a o kim mowa? Człowiek nie nadąża za tymi wszystkimi dramami:P
budyń, a nie czasem o eterowej?
desire   Druhu nieoceniony...
19 kwietnia 2023 17:22
budyń, priv
desire   Druhu nieoceniony...
19 kwietnia 2023 19:05
budyń, a nie czasem o eterowej?
martrix, o, umknął mi Twój post. Tak, właśnie o niej, aż przypomniał mi się wątek gdzie pisała jako najbiedniejsza, pokrzywdzona ofiara mafii i wszyscy się zdziwimy. 😅🤣 O dziwo, wyroku już jakoś nie pokazała, no cóż, jednak nie było się czym chwalić, chlip.
marchewkowa, Wstawiłaś tik tok, co tam jest nie tak ? Nie jeżdżę, nie znam się ale próbuję się uczyć i chciałabym wiedzieć na co zwrócić uwagę w tym filmiku
PannaDziewanna, koń stary, chudy, bez mięśni, kulawy na każdą nogę... poza tym wszystko ok... może poza anglezowaniem na złą nogę i z tymnego łęku, ale to jest na początkach względnie dopuszczalne... (do korekty)
uszatkowa   Insta: kingaielif
21 kwietnia 2023 16:55
https://ogloszenia.re-volta.pl/dwu-letni-walach-leny/o/516639/?&strona=2
dwulatek który wygląda jak roczniak, oczywiście wędzidło do kantara no i furorę robi ostatnie zdjęcie. Co ma na celu wstawianie zdjęcia dębującego źrebaka w stajni? Że nie wyzbył się jeszcze ogierzych zachowań? A może to, że wybitnie grzeczny i uważny na człowieka? Sposób w jaki stoi na pierwszych zdjęciach tez dziwny.
uszatkowa, a czemu wygląda jak roczniak? Są konie o różnym wzroście docelowym.
Od kiedy Waregi są duże? Typowy synuś tatusia to jest.
Całkiem to jest fajny koń. Nie widać tylko kopyt zbytnio na twardym, więc trudno ocenić jego postawę.
Co jest dziwnego w dopinaniu wędzidła do kantara ? Częsta praktyka to była, bo łatwo i szybko.