sklepy internetowe
Lubię sklep Bruge za super promocje ale faktycznie jest tam problem z dogadaniem się telefonicznym. Miałam podobnie, też miała oddzwonić i cisza.
Szkoda, że wcześniej nie wyłapałam nigdzie tych opinii 😵
Skusiła mnie promocja, a teraz ani bryczesów, ani pieniędzy 👿
Mam nadzieję, że uda mi się je odzyskać 🤬
Z tym myślę ze nie bedzie problemu.
+ dla paddok.pl Super kontakt 😎 Pani zadzwoniła, błyskawicznie po skompletowaniu zamówienia i poinformowała, że brak rozmiaru jednego przedmiotu, który zamówiłam. Zaproponowała inny w nieco wyższej cenie, w kolorystyce, która mnie intersowała.
+ dla brego-shop.pl Szybko i fachowo, właścicielka służy radą.
- dla horsetown.pl Na zamówieniu i rachunku inny rozmiar, inny dostałam. Od tygodnia próbuję się doprosić o zamianę lub zwrot kasy..
Bardzo spóźniony, ale mega plus dla SIODLARENKA
Często coś łatam i przerabiam i wreszcie mam "kawałki" w jednym miejscu. A pani cierpliwie znosiła moje upierdliwe milion pytań. Polecam, na pewno jeszcze nieraz tam coś kupię.
Ogromne plusy dla:
Salon Miko i Dobry Koń
wielokrotne zamówienia, zawsze towar taki jak zamawiam i ekspresowa wysyłka z bardzo miłą obsługą :kwiatek: :kwiatek:
OGROMNY MINUS dla Parkursklep
Ignorowanie telefonów i maili, zero informacji o opóźnionym zamówieniu. Absolutnie odradzam, bo ten sklep to jakiś żart. 😵
ode mnie duży plus dla Zabookuj. Przy produkcie czas oczekiwania był podany 7 dni, a paczka została do mnie wysłana dzień po złożeniu zamówienia 😀
Ja także zostałem oszukany przez sklep Punkt jeździecki.
W lutym zamówiłem u nich towar (Hesta Plus Cynk), dostałem proformę i zapłaciłem kasę. Otrzymałem informację o przyjęciu zamówienia. I na tym koniec.
Telefonów nie odbierają, na maile nie odpowiadają. Niedawno wygasła domena punktjezdziecki.pl, więc teraz już maili się do nich wysłać nie da.
Wysłałem do nich list polecony z potwierdzeniem odbioru na adres ul. Przyleśna 51F, 05-506 Wilcza Góra - dzisiaj wrócił z adnotacją "adresat wyprowadził się".
Czy ktoś zna jakiś aktywny kontakt?
Czy ktoś z Was może widział te końcówki /karabińczyki do ogłowia micklem albo skórzane paski . Zagubiłam jeden i potrzebuje zastąpić to.
Kiedyś widziałam te karabińczyki ale za nic nie mogę odnaleźć.
Hej
Zamawiał ktoś z Rideawaystore?
Wrażenia, opinie? :kwiatek:
Gillian Wielkie dzięki szukałam tego drobiazgu i trafić nie mogłam :-) :kwiatek:
Kojarzycie, czy dostanę
to w którymś polskim sklepie? Google mi nie pomaga.
Napisz do mnie 😉 może uda mi się pomóc
flygirl, zobacz w amigo, oni mają z cavalora produkty.
budyń 🙇
Ja chyba u siebie w sklepie mam od ręki, jeśli jeszcze Cię interesuje napisz na pw
[s]Nie znalazłam lepszego wątku wiec pytam tutaj. Co się dzieje z aukcjami na Allegro? Chciałam wylicytować legowisko dla psa, było za 1,50 i 4 dni do końca, żeby sobie zaznaczyć tą aukcje chciałam zalicytował raz, ale moja oferta jest cały czas przebijana 🤔wirek: czy są jakieś programy do nieustannego przebijania ofert? Nie wierze ze akurat w tej chwili co ja ktoś siedzi i licytuje, dodam, ze to nie pierwsza taka sytuacja 🤔[/s]
Edit znalazłam wątek o Allegro :kwiatek:
Plus dla Spooks.de 😍 darmowa wysyłka do polski przy zamówieniach powyżej 49€, ekspresowe nadanie paczki i dostawa. Dodatkowo 15€ zniżki na zakupy po zapisaniu do newsletter-a. Miło się zaskoczyłam
ogromny + dla konik.com.pl. Nie dość, że załapałam się na ekstra promocje, zamówiłam w poniedziałek a właśnie doszły paczki 😍
Ogromny + dla NTB, zamówiłam we wtorek, wczoraj o 11.30 był kurier 😀 Miałam paczkę w mniej niż 24h od zamówienia.
Minus dla animalii. Zamówione przeze mnie witaminy Eggersmana 10 kg doszły w popękanym w kilku miejscach wiadrze, poklejonym taśmą klejącą. O uszkodzonym opakowaniu nie byłam poinformowana. Z racji braku wzmianki oraz tego, że to produkt spożywczy minus dla sklepu.
Zgłaszałaś sprawę samej Animalii? Co powiedzieli?
Napisałam maila, na razie cisza.
kojot, ja bym tak od razu nie obwiniała o to sklepu, bo prawdopodobnie wina może leżeć po stronie kuriera. Ja dostałam ostatnio paszę w takim stanie:



Kpina. Wszystko jak wyciągnięte psu z gardła.
rox o matko! I co Ty z tym zrobiłaś? Ja to bym się zastanowiła czy w ogóle przyjąć taką paczkę, albo od razu przy kurierze telefon do sklepu 😵
Witaminy były w kartonie, zabezpieczone folią bąbelkową itd. także podejrzewam, że sklep to wiadro skleił, zapakował i tak wysłał.
Niezaprzeczalnie coś w którymś momencie zawiodło, ale i tak - pisanie czegokolwiek zanim sklep się wypowie jest trochę nie fair.
(Nie jestem pracownikiem/przedstawicielem sklepu, po prostu wiele razy robiłam tam zakupy i czasem zdarzały się jakieś problemy. Za każdym jednym razem rozwiązywane były idealnie - ekspresowo i mając na uwadze dobro klienta. Pod tym względem chyba nie znam lepszego sklepu, więc też ciężko mi uwierzyć, że ot, wysłali coś takiego specjalnie.)
Z kolei ja nie sądzę, żeby opakowanie zostało uszkodzone w trakcie przesyłki przez kuriera. Jak już wcześniej wspomniałam było solidnie zabezpieczone. Podejrzewam, że gdyby jednak pękło w trakcie doręczenie, wiadro nie było by sklejone taśmą, a po prostu pęknięte. Sklep jak na razie się nie wypowiedział, przesyłkę otrzymałam 25 kwietnia. Też wielokrotnie zamawiałam, do tej pory było wszystko ok.