a ja mogę tym domagającym się oceny czy komentarza zaproponować wrzucenie zdjęcia na
http://onephoto.netZanim je pochłonie moderator "loża szyderców" z OPH zrobi sobie pod takim zdjęciem czat pitoląc o wszystkim tylko nie o zdjęciu.
To niezła wskazwóka dla początkujących.
Im gorszy gniot tym zabawniesze "gadu-gadu" pod takim zdjęciem.
Zabawne oczywiście nie dla autora.
Te średnie pomijane są całkowitym milczeniem. Czasem jakis litościwy człek naklepie kilka uwag.
Przyznaję, że podobnie jak Abre - mnie się nie chce komentować.
I nie wiem czemu miałoby mi się chcieć, jeśli autorowi nie chce się ruszyć pupy i nauczyć się czegoś zanim zacznie pokazywać zdjęcia światu.
Jestem obecna na portalach fotograficznych od 2003 roku - skrytykowałam tysiące zdjęć dając wskazówki, linki i rady.
Okazywało się, że jestem przemądrzała, zadufana, mam wypasiony sprzęt to mi łatwo gadać. Bywało, że odwetowcy walili mi pod zdjęciami jedynki.
Mimo, ze zawsze zachowywałam kulturę, uzasadniałam krytykę i wogóle byłam zarąbiście życzliwa.
Skorzystało z tych uwag przez te lata może z 5 osób.
Juz mi się nie chce zbawiać świata, robić za nauczyciela.
Po obejrzeniu tysięcy gniotów nie będę niczego pisała pod gniotem ileśtamtysięcznym pierwszym.
Chyba, że dostrzegam potencjał, myśl - wtedy to inna bajka.
Mam wrażenie walenia głową w mur.
Ilość gniotów na których nie ma kompletnie nic (żadnej techniki, żadnej myśli) rośnie w tempie zastraszającym.
Gdybym miała każdemu radzić nie odchodziłabym od komputera przez 24 godziny na dobę.
Ani mam na to ochotę, ani chęć ani potrzebę.
W necie są setki poradników, w księgarniach masa podręczników a galeriach fotograficznych komentarze pod zdjęciami tych którym się jeszcze chce.
I nigdy nie zrozumiem dlaczego człowiek, żeby jeździć autkiem idzie na kurs, żeby się nauczyć jeździć konno spędza wiele godzin w siodle, żeby coś potrafić.