poznajmy się

Averis   Czarny charakter
01 czerwca 2009 21:58
A to nam się trefniś-chichotek na forum trafił  😁
no to co, teraz kolej na mnie.
Wiem wiem, kolejna 13 latka.
No to tak, mam na imię Ala(nie cierpię tego imienia, więc Grafitkowa)13 lat, od 6 jeżdżę konno, od 3 lat pcham się na zawody gdzie się tylko da, swojego konia nie mam, dzierżawionego tez, jeżdżę na tym co dostane (los dziecka bez kasy), zazwyczaj surowe młodziaki, wredne kucyki oczywiście, które przy każdej nadążającej okazji, pokazują różki  😀iabeł:, praktycznie co miesiąc zmieniam konia, trudne do wytrzymania psychicznie, ale trzeba jakoś te swoje plany realizować.
Nie cierpię gór, za to kocham morze.
Z wyglądu...Wysoka blondynka
To tym razem JADZIA! 🙂 ...

Mam na imię Paulina, mam 18 lat (prawie xD), konno jeżdżę 7 lat, od ok.3 lat jeżdżę sportowo... Dzierżawię konia od ok. roku... Jeździmy razem na zawody i jest fajnie ... xD ( krótko zwięźle i na temat) ee... Co do jeździectwa too jeszcze mogę powiedzieć ... ee ... osiągnięcia moje to ODZNAKA?! ... narazie tylko brązowa, ale planuję zrobić srebrną w niedalekiej przyszłości 🙂 ...
Co do wyglądu: Brunetka (z różowymi pasemkami) niskiego wzrostu... Ciemne, niemal czarne oczy... Kolczyk w języku i tatuaż na piersi xDD ... Kolczyk i tatuaż to tak na marginesie 🙂 ... Nie myśleć sobie że jestem jakaś eee... no nie wiem, ale różne zdania mają ludzie o tych co mają kolczyki i tatuaże w różnych miejscach xD ... zapewniam, ja jestem całkiem normalna... xD a przynajmniej tak mi się wydaje xD ...