Licytacja Anawery... żałosne...
Można wiedzieć, co tym razem? Spóźniłam się na transmisję, bo nie mogłam jej nigdzie znaleźć 0 17.
Żałosna żebranina o każde 5 tys... kilka razy wysyłana do stajni i w ostatniej chwili zawracana... ciągnęło się to niemiłosiernie... a cena 110 tyś - szału nie ma... normalnie by poszła do Shirley za niezłą kasę... Prunella za marne 150 tyś i El Dorella za 47 tyś... Z 11 kobył sprzedane 3!
Serio??? Jestem laikiem, ale chyba tak źle jeszcze nie było?
Nie chciałabym krakać ale wygląda że na 200 lecie będziemy mieli ostatnią aukcję ........
Żałosna żebranina o każde 5 tys... kilka razy wysyłana do stajni i w ostatniej chwili zawracana... ciągnęło się to niemiłosiernie... a cena 110 tyś - szału nie ma... normalnie by poszła do Shirley za niezłą kasę... Prunella za marne 150 tyś i El Dorella za 47 tyś... Z 11 kobył sprzedane 3!
4, z tego co widzę, Gerda też. Za... 36.
Ja wiem, że każda aukcja to żebranie, ale tutaj poszły na razie 4 z 12 koni... Na wszystkich aukcjach jest tak, że prowadzący schodzi poniżej ceny minimalnej, poniżej której i tak nie może sprzedać konia? Ta aukcja trwałaby 1/10 tego czasu, facet 20 minut prosi o cenę, za którą nie może sprzedać konia. Eltika już wychodziła, jak kupiec jednak dał te 7 000, więc wróciła. Ale za 7 to on nie może sprzedać... Tak jest wszędzie? Cena wywoławcza nie powinna być minimalną?
Tak żałośnie jeszcze nie było...
Gerda za 36? A Etira? Tych dwóch licytacji nie widziałam...
"Wazira zostaje w Michałowie, wielkie brawa".... i cisza....
Tak żałośnie jeszcze nie było...
Gerda za 36? A Etira? Tych dwóch licytacji nie widziałam...
Nie sprzedana.
Tu jest lista. I o Gerdzie nie mam info. Pozostałe 3 do Szwecji, Rumunii i Czech.
Ciekawe kto będzie tym razem winien - no i gdzie ci zapowiadani kupcy ze Wschodu? 😕
"Wazira zostaje w Michałowie, wielkie brawa".... i cisza....
Ta "radość" w głosie z odsyłania kolejnych niesprzedanych koni do stajni... Irytujące...