Tez się właśnie boję, a mam całą liste rzeczy do kliknięcia.
Kurcze ja się zakochałam w OCHRANIACZE GRAND SLAM CARBON GEL 😵 Ale cena powala, choć gdy myślę że -50%! To aż nerkę bym sprzedała 🤔wirek: Mam już tak długą listę co bym chciała kupić że będę chyba szukać sponsora :c (oczywiście z tym żartuje :p)
Ja już naszykowałam sobie w telefonie cały koszyk, więc jak w pracy będę i kod mi przyjdzie to prędko zamawiam. Zbankrutuje, ale chyba warto.
wydaje mi się, że nadal ściągają niektóre produkty :/
Samshieldów prawie nie ma, a jak już, to te mniej popularne rozmiary (do 55, rozmiarówki w górę brak).
Dajcie znać jak tylko dostaniecie :kwiatek:
Ja nadal nie mam tego kodu 🙄
malinowaa, ostatni kod dostałam ok 12 godziny. Napisali, że będą wysyłać kody jak przyjdą do pracy.
A ja wszystkie wiadomości od Equishopu mam właśnie w godzinach porannych, w których teoretiycznie w pracy ich jeszcze nie ma- czyli koło 7:30-9 🤣
No oki, aczkolwiek coś czuję, że jak dostanę ten kod to nie będzie tego, czego chce 🙄
Ej przecież Equishop nie jest czynny od 5 rano - no bez przesady.
Kody znając życie będą wysyłać na spokojnie w wolnej chwili. Możliwe, że sklep stacjonarny też przeżyje oblężenie dzisiaj przecież, a nie zatrudnią dodatkowej obsługi tylko dlatego że Polska wygrała mecz w piłką kopaną 😉
Korzystając ze zgody moderacji (wątek o sklepach) na wypowiedzi sklepu, chcielibyśmy się ustosunkować do Waszych pytań. Produkty wyprzedażowe/outlet również są objęte zniżką, a kody będą wysłane między godziną 10 a 12, dziękujemy za Waszą cierpliwość :kwiatek: Nic nie zostało ściągnięte ze stanów magazynowych, ale zauważyliśmy ponadprzeciętny ruch na sklepie, więc z dostępnością rzeczy może faktycznie być różnie...
Dodatkowo chcielibyśmy podziękować tym, którzy brali udział w "wyłapywaniu" nieuczciwych praktyk, związanych ze sprzedażą kodów rabatowych. Można na Was liczyć! :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek:
Jeśli post przekracza dozwolone przez moderację treści, poprosimy o usunięcie lub zmianę 🙇
Ciekawi mnie najbardziej jedno, czy przed kodem wyrzucą nam rzeczy z koszyków, oby nie bo za duże zamówienie mam aby potem szukać 👀
Haha już widzę jak każdy co chwilę sprawdza pocztę w oczekiwaniu na kod 😂
EquishopPL
jeśli ostatniego maila od Was dostałam 16 czerwca po meczu PL-Irlandia, to czy w ogóle dostane kod? Wygląda na to, że mi już więcej maili od Was nie przyszło, a to dziwne...
RatiNa dokładnie tak 😉 czekam na ten kod bo chcę iść na basen z dziećmi a tam netu brak 😉
Vendettka nikt nic nie wyrzuci na pewno, natomiast włożenie rzeczy do koszyka nie oznacza automatycznie rezerwacji.
Dava To nic dziwnego 🙂
Możecie sobie tylko wyobrazić jaki armagedon przeżywamy w Katowicach 🙂
EquishopPL Uff to super mogę westchnąć, rozumiem rozumiem że rezerwacją nie jest, ale pewno połowe rzeczy bym zgubiła ze swojej listy gdyby zostało mi z koszyka wywalone 😁 W panice był połowe wrzuciła i nie kupiła tego co chce i potrzebuje 😅
Ja już po zamówieniu 🙂
Niestety w ogolę na ochraniacze mi kody nie wchodziły 🙁 ale trudno, reszta kupiona.
Czy wasze kody dobrze naliczają rabat? 😕
Kurcze szkoda, ze kodu nie dostaną wszyscy na raz. Widzę, ze poprzednie kody dostawałam właśnie koło godziny 12... czyli nie mam raczej szans na zakupy
trudno, ale i trochę przykro 🙁
olek niestety wygląda na to, że kody nie są wysyłane jednocześnie 😕
ja jeszcze ni dostałam kodu.
Na żadne ochraniacze kody nie wchodzą? Ciekawe, czemu?
Mi też ochraniaczy nie zaliczało.. 😕
haha w ogóle veredusa nie obejmuje
no własnie,czemu ochraniacze nie są naliczane? Nie wiem czy zamawiać, skoro są po normalnej cenie
edit: ale przecież nie jest napisane że nie na veredusa!
Napisałam do konsultanta, lecz wolno odpisuje, dzwonie to zajęte. z 3 000tyś odjeło mi -260zł jakiś żart jak na razie, wydawało mi się że -50% to połowa ceny... 🤔 👿
Słuchajcie, nie wiemy czemu Veredus nie podłączył nam się automatycznie do kodów, zostało ich wysłane ok. 3500 więc prośba: jeśli ktoś ma w zamówieniu ochraniacze, niech złoży zamówienie i napisze maila na kontakt@equishop.com, z numerem zamówienia i danymi, będziemy weryfikować cenę ręcznie. Prosimy o wyrozumiałość, wszelkie problemy systemowe, złe naliczanie kodów prosimy zgłaszać na tego maila.