Stajnie na Śląsku
Ktoś kojarzy może tą stajnię niedaleko Pszczyny?
Nowa, duża, robi wrażenie. 🙂 Będzie tam pensjonat?
Jeśli chodzi Ci o tą w Piasku obok hotelu to nie będzie pensjonatu i jest to prywatna stajnia:-)
Mam pytanie do osób trzymających konie i trenujących w okolicach Tychów. Gdzie znajdę naprawdę fajnego i dobrego trenera który prowadzi treningi na swoich koniach, indywidualnie? Mieszkam na śląsku od niedawna i jestem zielona zarówno w temacie tutejszych stajni jak i trenerów, także liczę na pomoc :kwiatek:
No Gostynie "Wesoła Stajenka" i Pan Mirek lub u Pauliny Kłóski "Stajnia Bogdanka" w Pszczynie są tam treningi skokowe z Mirkiem Loską.
Sonia Gaj prowadzi treningi na swoim koniu w Międzyrzeczu. Z Tychów jest kawałek, ale warto, koń profesor, startował w konkursach 130-140 cm
Polecacie stajnie w Jejkowicach?
xxKamixx, a czego szukasz? Rekreacji, sportu, pensjonatu?
Początki sportu ew dzierżawa
xxKamixx, a to musiałabyś podjechać i zapytać. Nie wiem czy stajnia świadczy tego typu usługi. Eldorado w Świerklanach się niedawno ogłaszało, że wydzierżawi konie do treningów(?), do sportu - ale na jakiej zasadzie, jakie konie i co - nie wiem.
do Świerklan nie mam dojazdu.
A wiesz cos o LaMar horse? 🙂
Hej jeździ ktoś, albo zna stajnię Horse Farm w Międzyrzeczu Górnym?
ja znam, jeździłam, trzymałam konia, jestem w stałym kontakcie - zapraszam na pw 😉
Czy ktoś może mi polecić dobrego kowala z okolic Katowic?
equi.dream, pod warunkiem, że go pilnujesz... Mojemu Ernestowi potrafił 3 razy założyć te same podkowy, ale nie potrącał kwoty podków przy każdym kuciu.
Ze swojego doświadczenia polecam dwóch.
Wojtyczka Waldek. Od kilku lat robi mojego Portka i trzeba przyznać, że kawał dobrej roboty na tych maciupkich kopytkach zrobił. Koń po górskich ścieżkach popierdziela boso aż miło.
Rafał Hała. Od kilku miesięcy robi znajomego łogra. Obserwuję zmianę w kopytach i postawie na plus niesamowitą.
Również polecam pana W. Wojtyczke 🙂