Met, Ale taka eksploatacja narządów rodnych u gupików jest NATURALNA!
No i samce tylko przy samicach swoje piękne ogonki w pełni prezentują.
(Najlepszy offtopic tego wątku ever! 😁 )
Uważasz, że podmienienie czanki na zwykłe wędzidło sprawiłoby, iż opisany obrazek stałby się mniej żenujący i przykry?
To do mnie ? Bo nie wiem czy odpowiadać 🙂
Tak 🙂 przynajmniej wydaje mi się, że za żadne kiełzno nie powinno się bezmyślnie ciągnąć 😉
Tak sobie czytam komentarze zamieszczone pod opisem tego szkolenia i oczom nie wierzę Ja tam jestem początkującym jeźdźcem, po L1, od pół roku jeżdżę tylko na kantarku i jest super . Zakładam że wykorzystanie wędzidła daje większe możliwości komunikacji z koniem, ale nie wiem czy dałoby mi więcej radości niż świadomość, że koń nie trzyma tego metalu (lub czegoś innego) w pysku. Pewnie jazda wyczynowa różni się od spontanicznego przemierzania lasów i łąk na grzbiecie konia i w tym tkwi sedno. Mam nadzieję że na L2 lub L3 dostanę od Andrzeja szansę na kolejne 200 pytań po których nie będę już głupio pisał....
Odp: Jeździectwo Naturalne bez Tajemnic I tak trzymać Sylwester Maliszewski. Cieszcie się lekkością i ufnością wypracowaną na kantarku a wtedy kiedy i wy i koń będziecie gotowi odkryjecie że można i delikatnie i z akceptacją konia iśc wyżej uzywajac sensownych, omijających ból wędzideł. cieszą nas takie wasze wpisy🙂😉
Jak ktoś ma delikatną rękę i dobrze dopasowane wędzidło to bólu nie sprawia, a jak nie to i te wynalazki nie pomogą...