Kto/co mnie wkurza na re-Volcie? Reaktywacja ;)
Jak mi Gaga napisała, że jestem zielona to nic jej nie powiedziałam. Raz jeden tylko się odezwała w sprawie Byka roku i wzięłam na luz bo dziewczyny mi wytłumaczyły ze to tylko zabawa. Wield osób jest tutaj i się obraża na wzajem.
A w tym co napisałam gam to chodziło mi żeby nie zaśmiecać nowymi wątkami a nie treścią.
Oczywiście z całym szacunkiem go Przepraszam jeśli Go w jakiś sposób urazilam.
Być może inaczej przeze mnie zostało zrozumiane to co napisałam a być może wy.
flosia, ale w takich sytuacjach nie ma czegoś, jak "ty" i "my". Tu chodzi o empatię. Byłoby ci miło, gdyby twój ulubiony koń padł, ty byś się chciała z ludźmi podzielic swoim smutkiem, a tu nagle ktoś wyskakuje z tekstem "ej, ty, nie ten wątek!" - bardzo to niemiłe.
Klacz mi padła pół roku temu. Zle i dobre komentarze były. Przyjęłam i pogodzilam sie z tym wszystkim.
Przepraszam wszystkich tych których urazilam swoim wpisem a przede wszystkim Pawła. I sytuacja taka się nie powtórzy. Będę uwazniejsza w tym co będę chciała napisać następnym razem 😉
Ja natomiast nie rozumiem problemu. Paweł nie jest nowym użytkownikiem, regulamin zna. Pamiętam też jak zakładał wątek o sukcesach Asoli w Lce, czy jakoś tak.
A flosia jakoś tak normalnie napisała, nie wiem o co halo.
O słowo, pokemon. O brzmienie słowa "śmiecić" w tym kontekście.
Klacz mi padła pół roku temu. Zle i dobre komentarze były. Przyjęłam i pogodzilam sie z tym wszystkim.
OK, ale nie na re-volcie
Tu pisujesz od 29 maja br. czyli w sumie miesiąc...
Gaga nie na re-volcie. Ale chyba nie muszę tez wszystkiego publikować.
Z resztą ja już skończyłam się już w tym temacie wypowiadać.
Gaga nie na re-volcie. Ale chyba nie muszę tez wszystkiego publikować.
Z resztą ja już skończyłam się już w tym temacie wypowiadać.
Spoko. Użyłaś złego słowa. Chciałaś być czujna na duble. Przeprosiłaś. Tyle. "Idź i nie grzesz więcej" PUK.PUK 😉
Tania Dziękuję i miłego dnia wszystkim życzę 🙂