Kobitki... (antykoncepcja)

CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
23 czerwca 2014 15:31
Ale ja nie watpie, ze metoda jest spoko :kwiatek:
Po prostu wiem, ze psychika nie dawalaby mi spokoju. Caly czas bym sobie w glowie roila dziwne rzeczy lub przez caly czas zamiast skupic sie na rzeczy balabym sie o wypadek 😉 no to niestety zdecydowanie nie dla mnie :kwiatek:
dea   primum non nocere
23 czerwca 2014 15:34
Twój wybór, szkoda tylko, że nie chcesz nawet spróbować zobaczyć jak to wygląda (nie korzystając z zebranych informacji) 🙂 No, chyba że jesteś zdecydowana na hormony, to wtedy obserwacja nie ma sensu, bo cykl jest "w łep szczelony".
Gillian   four letter word
23 czerwca 2014 15:52
Jestem teraz na trybie gumczanym i już mnie szlag jasny trafia, odliczam dni do piguł znowu. Masakra. Fuj.
Dea a nie boisz się, że jakiś stres, choroba itd wpłynie jakoś na długość cyklu? może to pytanie bez sensu, nie wiem, nie znam się, strzelam. Pracuję w nocy i w dzień, nieregularnie, mam silne stresy też nieregularnie i co? nie ma to wpływu żadnego? :kwiatek:
Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
23 czerwca 2014 16:01
jako ze to nie jest kalendarzyk, to nawet jak sie nam cykl wydluzy, to jestesmy w stanie to spokojnie wylapac i nie ma niebezpieczenstwa. To jest wlasnie roznica do kaledarzyka. obserwujac swoj organizm, wylapujemy wszystko.
23 czerwca 2014 16:04
To jest zdecydowanie zbyt duze ryzyko zebym probowala metode ktorej nie ufam 😉
23 czerwca 2014 16:07
jasne! wazne, zebys sie dobrze czula  🙂 mamy w dzisiejszych czasach na szczescie rozne mozliwosci i niech kazda kobieta znajdzie ta odpowiednia dla siebie.
dea   primum non nocere
23 czerwca 2014 16:21