kącik skoków

wrotki, dzięki 🙂 Staram się zwolnić na treningach, i tak jest o niebo lepiej - zamiast uwalonego na przodzie turbo mam już fajne momenty lekkiego przodu, co widać na tych filmikach chyba nawet 🙂 Trener super, fakt. A tak się składa, że moja terapeutka też jeździ konno, więc możne z nią o tym pogadam 😁
Skoczki, co Wy na to?
www.swiatkoni.pl/news/8308,kadra-narodowa-w-skokach-po-nowemu.html

A propos. Znajdę gdzieś listę polskich zawodników zakwalifikowanych już na WEG?
kujka,
Czyli "ćwierkające ptaszki" były dobrze poinformowane  🙂
To
Postęp we współczesnym sporcie osiąga się między innymi dzięki olbrzymiej pracy analitycznej opartej o odpowiednią dokumentację wywołało mój (sceptyczny) uśmiech.
Ciekawa tylko jestem, czy, gdyby decyzja okazała się ZŁA - ktokolwiek poniesie konsekwencje???
monia
Nie znam się na "talentach". Jest zacięta i ambitna - technicznie dla mnie kiepsko narazie. Takie jest moje zdanie na dziś. Ale już nieraz coś odszczekiwałam - konie i zawodnicy bardzo się zmieniają pod wpływem treningu. Więc z przyjemnością mam nadzieję, że kiedyś będę mogła zmienić zdanie 😉 Mi się z naszych młodych jeźdźców bardzo podoba styl Andrzeja Opłatka.
Skoro to kącik skoków myślę, że tutaj te pytanie będzie odpowiednie:
W jaki sposob uczyliście, były uczone Wasze konie lądowania na prawidłową nogę po przesskodzie? I w jaki sposób nadal to robicie? Widziałam i słyszałam różne wersje, jedni obciążają strzemie z odpowiedniej strony i skracają lub odstawiają wodzę, na ktorą kon ma lądować, jedni oddają tę wodzę do przodu, z tej strony z ktorej przednia noga ma byc z przodu.
A jakie jest Wasze doświadczenie? Ja mam zawsze ten problem, że jak bardzo skupię się na wylądowaniu na dobrą nogę to za mocno się przechylam i rzucam..przez co nie potrafię potem utrzymać lini prostej po przeszkodzie.