sklepy internetowe

strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
21 marca 2014 07:31
Nie chcę ciągnąć tematu ale jestem zdziwiona tą wrzutą na Bergo.
Pamiętam jak w styczniu zima, śnieg zacina, ślisko. Przed pojawieniem się śniegu składałam zamówienie: jakieś tam pierdoły no i 2 derki. Jeszcze nie opłaciłam zamówienia, bo koniec miesiąca był i krucho z kasą. Ale gdy spadł śnueg, zapłaciłam szybciutko 200 za derki i w drodze z banku do domu dzwonię do sklepu (odebrał pan, TEN pan?), że bardzo proszę o wysłanie tylko 2 derek z zamówienia a resztę zamówienia oplacę po wypłacie, oczywiście wtedy gdy pieniądze będą na koncie. Ale pan mówi, że nie zapłaciłam 12 zł chyba za koszt wysyłki. No tak, rzeczywiście... Poprosiłam zatem o tylko jedną, najpotrzebniejszą derkę. No i wtedy pan się zapytał, czy na pewno będę chciała zrealizować drugą część zamówienia. Odpowiedziałam, że na pewno ale na poczatku miesiąca.
Wysłał od razu w ten sam dzień, nie mając pieniędzy na koncie (nie chciał nawet zdjęcia potwierdzenia przelewu) oraz 12 zł za koszt wysyłki (które dosłałam w drugiej części zamówienia).
Paczka była u mnie na drugi dzień, ale to już zasługa kuriera :-)
.
wczoraj, przy okazji informacji z BERGO, ze zamówione przeze mnie kaski (ściągane specjalnie) beda za pare dni ...
(po czym po 2 godz dostalam kolejnego maila - ze są i zostały do mnie wysłane - i już dziś  sie nimi ciesze 😉
ale....karton był łądny i oryginalny ( to dobrze? bo nie nowy - w nim pewnie przyszły do sklepu bo  sygnowany casco ... no ale tak czy siak - bez czerwonej kokardy! masakra! jak tak można klienta traktować! )

do rzeczy - wiec przeglądałam sklep - co tam przy okazji wziąć,
Olson, pisala, że zamówiła m.in wodze, i biotyne które sa na stanie - dlatego się zbulwersowała na brak natychmiastowej odp., bo tylko szczotek nie było "na magazynie"- i zonk... bo żadna biotyna, ani żadne z wodzy nie są "na stanie" (poza 1 cob, dziwnymi, brązowymi) - więc... kłamie nas tu...
jaki masz w tym cel Olson?
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2046769#msg2046769 date=1395424027]
wczoraj, przy okazji informacji z BERGO, ze zamówione przeze mnie kaski (ściągane specjalnie) beda za pare dni ...
(po czym po 2 godz dostalam kolejnego maila - ze są i zostały do mnie wysłane - i już dziś  sie nimi ciesze 😉
ale....karton był łądny i oryginalny ( to dobrze? bo nie nowy - w nim pewnie przyszły do sklepu bo  sygnowany casco ... no ale tak czy siak - bez czerwonej kokardy! masakra! jak tak można klienta traktować! )

do rzeczy - wiec przeglądałam sklep - co tam przy okazji wziąć,
Olson, pisala, że zamówiła m.in wodze, i biotyne które sa na stanie - dlatego się zbulwersowała na brak natychmiastowej odp., bo tylko szczotek nie było "na magazynie"- i zonk... bo żadna biotyna, ani żadne z wodzy nie są "na stanie" (poza 1 cob, dziwnymi, brązowymi) - więc... kłamie nas tu...
jaki masz w tym cel Olson?
[/quote]

słuchaj koleżanko. usiądz sobie teraz i ochłoń, w żadnym poście nie napisałam że wszystko było dostępne. pisałam że wszystko dostępne lub max 3 dni oczekiwania. w tym biotyna (3 dni) i wodze. wodze z Kerbla, które o dziwo zmieniły swój czas z 3 dni (status z ndz wieczorem) na 8-14(status z poniedziałku wieczorem). szkoda, że nie mam screena. mam wrażenie, że Ty naprawdę masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. kurczę, skoro nie umiesz na spokojnie się skupić to nie komentuj na przyszłość, proszę.

narzekam na kontakt z bergo, bo uważam że jest kiepski. Pan w zasadzie nie odpisał mi 72 godziny na maila, co uważam że jest naprawdę nie do komentowania. ale nie o to chodzi. chodzi o to, że skoro wszystko było do max 3 dni, poza tym iglakiem to sklep powinien był wysłać do mnie zamówienie we wtorek (bo 3 dni to u nich czas wraz z przesyłką do mnie!). niestety ale odpowiedzi nie dostałam włącznie do środy.
telefon co prawda pomógł, dzisiaj Pan wysłał paczkę i muszę go tu pochwalić bo dzisiaj miał kontakt na 5+.
Olson, w gwoli ścisłości od zamówienia w nd wieczór (czyli pon - dzień roboczy), maila w pon, że ileś tam dni oczekiwania, do wt (kiedy wyslania oczekujesz) , to nie są nawet 3 dni tylko jeden 😉
ale ciesze się, że sie wyjaśniło 🙂
plus dla animalii, co prawda w opisie produktu był nieco krótszy czas oczekiwania, ale o tym, że mojego rozmiaru tego modelu i koloru kasku akurat nie ma u producenta i że oczekiwanie się wydłuży, zostałam poinformowana następnego dnia po zamówieniu (a składałam je wieczorem), więc w zasadzie od razu. w każdym razie miałam czekać "ok. 3 tygodnie", równo 3 tygodnie od zamówienia kask został przekazany kurierowi. generalnie plus za świetną promocję, kontakt, opcję z smsami... no i pan kurier fajny. 😉

edit: no i jeszcze dostałam próbkę sieczki Baileysa - nawet zamknięta w woreczku strunowym pachnie oszałamiająco!
Livia   ...z innego świata
22 marca 2014 12:51
Konik jak zwykle niezawodny 🙂
Wielki - dla okser.pl .
na samym początku roku robiłam dwa łączone zamówienia. Nie było rozmiaru napierśnika który zamówiłam więc zaproponowali mi inny, tańszy. Zgodziłam się i poprosiłam o zwrot różnicy w cenie. Dotąd się nie doczekałam!
Ponad to nie mieli na stanie jakiś 3 preparatów które zamówiłam,  więc powiedzieli że doślą drugą turą. Miesiąc temu napisałam do nich co z tymi preparatami bo pierwsza tura zamówienia doszła po 2 tygodniach od złożenia, a ich dalej nie ma. Odpisali mi, że czekają na jeszcze jeden który nie doszedł w dostawie. No i chyba zapomnieli o tym że moje zamówienie nadal istnieje, paczki ani śladu..
Napisałam do nich po raz ostatni. Jak nie odpiszą to będę dzwonić  😵
lasconia, niestety wystarczy wpisać w szukajce "okser" i wyskoczy Ci mnóstwo podobnych sytuacji 🙁
Wielki + dla strawhorses.pl . Miły kontakt, szybka wysyłka i super rabaty  😀
ja mam mały problem z ze sklepem B..
kupiłam ogłowie, przyszło uszkodzone (wgniecione podszycie nachrapnika, ale w taki sposób, że nie widziałam możliwości rozprostowania tego, skóra była tam pomarszczona itd nawet zrobiłam zdjęcia), ale dla właściciela sklepu to nie odbiera walorów ogłowiu (?) i jeżeli chce mogą mi je wymienić, ale JA mam pokryć koszty przesyłki..... i do tego jego zdaniem nowe ogłowie pewnie niczym się nie będzie różnić, ponieważ "wystarczy, że poleży gdzieś tydzień i takie uszkodzenia mogą powstać".. dziwi mnie tylko dlaczego we wszystkich innych sklepach nie powstają ? zresztą zamawiam nową rzecz, wg opisu bdb jakości, która ma być zgodna ze zdjęciem, więc dla mnie sprawa wygląda jasno.
Do tego czekam na siodło, które zamawiałam przez ten sklep i już zostałam poinformowana, że sprawa może wyglądać tak samo z siodłem (?) .. całkiem zabawni sprzedawcy.


+ na e-mail z odpowiedzią czekam ok 2 dni, telefonu nie odbierają
Dworcika   Fantasmagoria
22 marca 2014 21:24
sivson, w ciągu 10 dni masz prawo do zwrotu. W takiej sytuacji raczej bym się nie wahała, jeśli nie ma szans na to, żeby te oglowie wyglądało tak, jak powinno.
Dworcika odesłałam je tego samego dnia, w którym do mnie przyszło.. + zadzwoniłam od razu do sklepu i jeszcze w tedy mieli mi je bez problemu wymienić, teraz twierdzą, że to nie przeszkadza w użytkowaniu i muszę płacić za kolejną przesyłkę. Co tam, że podszycie nachrapnika w centralnym punkcie jest nagle wklęsłe, ważne, że jest ;/
"Proszę mieć na uwadze że są to rzeczy z prawdziwej skóry i takie rzeczy będą występowały." - chyba nie rozumiem tego toku rozumowania...
sivson, to prawo do odesłania w ciągu 10 dni masz zawsze, nawet jak ogłowie było by idealne 😉
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
22 marca 2014 21:56
sivson, powołaj się na rzecznika praw konsumenta 🙂 Jeżeli problemy dalej będą się pojawiać to zgłoś się do niego.
sivson a możesz pokazać to zdjęcie. W takich tańszych ogłowiach często się zdarzają jakieś wgniecenia przez to, że skóra jest sztywna
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2046829#msg2046829 date=1395429656]
Olson, w gwoli ścisłości od zamówienia w nd wieczór (czyli pon - dzień roboczy), maila w pon, że ileś tam dni oczekiwania, do wt (kiedy wyslania oczekujesz) , to nie są nawet 3 dni tylko jeden 😉
ale ciesze się, że sie wyjaśniło 🙂
[/quote]

czyli rozumiem że wg Ciebie jeżeli na czymś pisze 24h, a zamówienie składam w niedziele wieczorem to mam to mieć dopiero w czwartek? bo przecież mail w pon, wtorek na skompletowanie zamówienia, środa na wysłanie, a czwartek na odbiór przesyłki?  🤔wirek:

dla mnie (jak i dla reszty społeczeństwa, które umie liczyć do 72) 3 dni robocze to poniedziałek, wtorek, środa - przesyłka u mnie.
Czy ja wiem czy to, aż takie tanie ogłowie - 239zł Horze Venice
Skóra jest jakościowo na prawdę bdb, ale to jakiś defekt fabryczny, bądź efekt nieprawidłowego przechowywania.
Sprzedający uważa, że można to wyprostować palcami, ale gdyby tak było nie zawracałabym ani im ani sobie głowy..

Zdjęcia są słabej jakości:




Jakby było czymś zgniecione ale powinno wrócić do swojej formy w czasie użytkowania.
I faktycznie wygląda jakby można to było wyprostować palcami, ale mogę się mylić.
Próbowałam i niestety nie dało rady. Sama dostrzegając to stwierdziłam, pomyślałam o zwykłym zagięciu, jednak gdy je wzięłam do ręki czuć było zupełnie inną fakturę skóry w tym miejscu jak i wydawało mi się, że podszycie jest jakoś wewnątrz przytwierdzone (?) w każdym razie coś nie tak. Za taką cenę liczyłam jednak na jakąś jakość..
To pozostaje Ci opcja zwrotu, będziesz jednak w plecy za wysyłkę w 2 strony. Chyba, że reklamacja
Jak już ktoś pisał - powołaj się na rzecznika praw konsumenta 😉
Dworcika   Fantasmagoria
23 marca 2014 05:51
somebody, sivson będzie w plecy za jedną przesyłkę - tę od siebie. Za produkt i wysyłkę do klienta sklep ma obowiązek zwrócić pieniądze przy zwrocie towaru (przy wymianie nie).
Przy zwrocie też? Wydawało mi się, że tylko w przypadku reklamacji.
Nie spotkałam się nigdy z tym żeby sklepy zwracały koszt wysyłki przy zwrocie towaru.
Livia   ...z innego świata
23 marca 2014 06:39
Ja też jak dotąd przy zwrotach płaciłam za obie wysyłki, zwrot dostawałam tylko za sam towar.
My też przy zwrocie zwracamy, to obowiązek sklepu.
Przy zwrocie też? Wydawało mi się, że tylko w przypadku reklamacji.
Nie spotkałam się nigdy z tym żeby sklepy zwracały koszt wysyłki przy zwrocie towaru.


ja niestety tez - i to w kilku różnych sklepach. "taki mamy regulamin" - i koniec tematu;/ zwrot za towar, ale nie za przesyłke od klienta (czy nawte do klienta - no  jak rozdzielic, jak rzeczy kilka? - co nie znaczy, ze mi sie to podoba :P )
- i przy zwrotach (co powiedzmy logiczne, bo nie chcą płacić za to ze cos nam nie pasuje kolorystycznie czy się nam odwidzialo)
- i przy zwrocie bo towar niezgodny z opisem - co już bym pod reklamacje zaliczyła, bo jestesmy oszukani - albo przez producenta, albo przez sklep (np yorkowe skórzane buty koło skóry nawet nie stały, a derka z beckersport jest podszyta tkaniną jakąś a nie polarem) i tu mi się b. nie podoba - bo nie powinnam ponosić kosztów gdy zwrot nie jest z mojej winy /
- przy reklamacjach - tu się płaci od siebie, albo i w obie strony. a uwążam, że winowajca powinien...

sivson, jak inne sztuki też tak mają to może odpuść ten model....zwrot/reklamacje masz przyjętą. mała wada, ale też bym takie oddała, jakby się naprawić nie udało. ja tak tam reklamowalam hippiki trzewiki (były szorstkie i niedobarwione w 1 miejscu)- i okazało się, że wszystkie teraz produkowane maja identyczną skazę (to niedobarwienie), + reklamowalam wczesniej kupione które się rozpadły ;/ za przesyłki chyba płaciłam - ale były wysyłane/odsyłane z innym towarem. inaczej też bym chciała - ale nigdzie (chyba, bo ja się nie spotkałam) za odsylanie do nich nie zwracają 🙁

equi.dream, przy zwrotach takich "bo niepasuje rozmiar/kolor/ odechciało się/chcialam sobie pomierzyć" - zwracasz i za wyslanie do mnie i za to co ja zaplace za wyslanie do ciebie? i to niezaleznie jaka kwote wydam?
super 😀

Olson, no to masz problem z liczeniem nawet do 3. poza tym, zaden sklep nie wysle nic, nie zatwierdzi, jeśli nie ma kasy lub potwierdzenia - a w nd wieczorem przechodzona tylko internetowe do takich samych internetowych ;] 3 dni (robocze! i bez rozbijania na godz!) od poniedziałku to jest czwartek! - w pon wyslanie/dojscie zamówienia (teoretycznie bez roznicy czy o 8 wyslesz czy o 17. - jak konczą prace, czy o 23.59 - dzien to dzien, przyjecia to dzień 0),  wtorek1 (zamówienie u dystrybutora, jesli jest kasa), sroda2 (otrzymanie od dystr., wyslanie, jak jest kasa) czwartek 3 (otrzymanie). może ci o 1 przesuną - jak jesteś wiarygodna i jak dostaną wczesniej rano wszystko albo od dystr.;] - dobra wola po prostu (mialam juz towar wysylany w ciagu godz od zamowienia - telefinicznego - bo kurier był i prosilam, ale to juz ukłon, a nie norma); a 2 sprawa, ze te dni sklepy podaja do wyslania, a nie do otrzymania przez klienta i to orientacyjnie (no i od zapłaty). bo nikt nie jest w stanie przewidzieć w ile czasu doręczy paczke poczta polska np.!
a z takim tonem i poziome jakie tu przedstawiasz, wcale bym się nie zdziwila, że nawet specjalnie zostałyby te terminy na max powydłużane....

ZMiany dotyczące zwracania na koszty wysyłki weszły od niedawna i są podporządkowaniem pod prawo unii europejskiej. Klient płaci wówczas tylko za przesyłkę zwrotną do sklepu natomiast sklep zwraca pełną pierwszą wartość zamówienia uwzględniającą koszty wysyłki. Warto patrzeć w regulaminach jak się kupuje aczkolwiek jest to odgórne prawo. Ale sklepy która mają to zaznaczone w regulaminie są przynajmniej pewne i nie ma wówczas konieczności dodatkowego wykłócania się o swoje prawa.
Co d reklamacji że to takie oczywiste że się płaci za wysyłkę zwrotną- być może i oczywiste ale z drugiej strony jak jedziemy do galerii handlowej coś zareklamować itp to nie prosimy o zwrot kasy za benzynę czy za bilet  😲
Wygląda na to, że urzedy dość mocno zapędziły się w tę ochronę konsumenta,
Zapomniały w tym pędzie o ochronie firmy.
No bo jak traktować to "odwidziało się" klienta ?
Oczywiście przepisy są przepisami i pewnie sklepy będą musiały te koszty za przesyłkę DO klienta ponosić.
Swoją drogą burzy się we mnie wszystko jak czytam przepisy.

horse_art - sklep nie może sobie ustalić dowolnego regulaminu i napisać w nim co mu przyjdzie do głowy.
Za takie regulaminy sądy UOKIK nakłada surowe kary.
Nie każdemu chce się gnać do Urzędu żeby wywalczyć koszt przesyłki w kwocie 15 czy 20 zł.


Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się