sklepy internetowe
Dziewczyny, czy posiada któraś z Was kupon rabatowy do mksklepu i nie jest jej potrzebny? Chętnie przygarnę 🙂
Jak zwykle + dla animalii i prze-mega wielki + dla Jarpola, za przesyłkę teleportem wręcz 😉
wielki + dla
http://pro-linen-shop.pl/Obsługa na najwyższym poziomie, po przejściach z Atosem miłe zaskoczenie że można chcieć profesjonalnie działać!
wielki plus dla yard eguites, zadzwoniłam dziś tam rano z pytaniem o numer konta nie wpłaciłam jeszcze pieniązków a dostałąm własnie smsa że paczka już została wysłana kurierem 🙂
zamawiał ktoś może coś ze sklepu:
http://www.eq-eq.pl ? :kwiatek:
Właśnie dostałam paczkę z Amigo z podogoniem i zamiast rozmiaru "cob" dostałam "full". Widać nawet tym najlepszym sklepom zdarzają się pomyłki 😉 , bo przecież ile razy zamawiałam tam różne rzeczy i zawsze wszystko było super. Napisałam maila i czekam, mam nadzieję, że wymienią.
poczytalam pare stron wstecz, no i nie wytrzymam....
Wiecie co? Zamówiłam z Bergo 2 komplety puślisk - klasycznych. Zamówienie dostałam opakowane w... pudełku po butach. 😲 Przynajmniej na tyle prestiżowe było pudełko, bo Lasocki. 😵 Do tego dołączony katalog ze sprzętem westernowym - poważnie po tym zamówieniu wyglądam na konsumenta, który się skusi na coś z tej broszury?
Poza tym wszystko ok, ale jednak trochę nieprofesjonalnie poczułam się potraktowana
ja niestety też muszę ponarzekać na bergo... na kantar, uwiąz i najzwyklejsze, najtańsze szczotki czekam już tydzień... do tego Pan jak odbiera telefon to taki ogólnie niezadowolony z zycia.
nie no macie racje!
co tam, że ceny najniższe nawet bez promocji, że towar szybko - nawet jak na zamówienie to krócej niż w opisie.... ale kurcze nei jest teleportowany w ten sam dzień!, i człowiek nie skacze z radości, ze ktoś dzwoni i medzi o najzwyklejszej szczotce - i mu się nei poprawia przy tym mędzeniu, jesli akurat ma jakis problem ogólny....
co tam, że coś się gratis dostaje.... że przesyłka mega tania...
to wszystko sie nei liczy bo karton nie z fabryki i gratis akurat nie pod gust.....(bo przeciez taki sprzedawca powinien was inwigilować czy jakie interesują bo żeby się klient nie zdenerwował, że coś za friko dostał...) ja bym się z westowego nawet ucieszyła ;]
swoją drogą, to ja za specjalnie zamawiane kartony/koperty doliczam - bo je kupuje. wiec nie bede dokładac - bo przesyłka to nie jest zarobek - tą kase się komuś oddaje. jak wpakuje do kartonu po butach i wypełnie starymi fakturami to bedzie 2 zł taniej - tyle co poczta/kurier i taśma ;]
zamawialam tam juz wiele razy. pisalam, dzwonilam. nawet odsylalam na wymiane z kartką, ze nie mam neta i nie mam jak zadzwonic... dostawalam zaraz kolejna paczke wg opisu. maile czasem od razu, albo na kolejny dzień ...czy dłużej - jesli sama pisalam, ze się nie spieszy, a o coś sprawdzenei prosiłam- bo ja - moze jestem dziwna, ale nei oczekuje, zeby szef duzej firmy siedział non-stop przy mailu i odpisywał marudzącym klientom). dzwonilam, rozmawialam, ale ja jakoś potrafie zrozumieć, ze ktos cos robi i zeby zadzwonic marudzić później... wtedy i mierzył, i opisywał i robil to co inni olewają .....
jak ktos z tych 2 stron moze narzekać na kontakt - to sklep na mnie, bo bardzo tyłek natrułam o pare rzeczy... bardzo. ba! nawet mój ojciec nie-koniarz tam zamawiał i się dogadał i chwalił (a rzadko to robi). a on to dopiero jest maruda....no i nie wie co i jak, a musiało być perfekt. i moje problemy z netem i zdrowiem wydłużały zamówienie.
no dobra, zamówienia nie za 5 zł, najzwyklejszej szczotki, ale całego sklepu też nie wykupiliśmy. święty człowiek 😉 ja bym dawno takich klientów pogoniła :P
właśnie - jak ktoś zamawiał ostatnio casco (z tych na zamówienie- ściąganych) i dostanie 2 dni później (a pewnie i tak poniżej czasu opisanego jako max) - to przeze mnie - mnie prosze bić. bo prosiłam o podczepienie do zamówienia, żeby człowiekowi nie robic kosztów, zachodu ściągania 1 rzeczy pryz takich cenach i promocji, i ze 2 dni od cynku że będzie robił, nie mogłam się skontaktować jaki ma w końcu być....
hym.... może to działa w 2 strony? klient rozumie i jest ok, to i sprzedawca rozumie i robi coś ekstra?
*to samo (no moze nie az tak) moge napisać i o innych - przynajmniej 2-3 (chyba opisywalam). wiec opis mozna traktować jako przykładowy.
zamawiał ktoś może coś ze sklepu: http://www.eq-eq.pl ? :kwiatek:
Ja rozmawiałam i Pani poradziła, żeby jednak zamówić na beckersport, bo to oni i ponieważ teraz się łączą / przenoszą, to strona eq jeszcze szwankuje. Więc zamówiłam to samo z beckersport. Tylko radzę się najpierw upewnić telefonicznie, czy dana rzecz jest.
Na minus: zamówiłam dwie rzeczy z oferty dostępnej w wysyłce w ciągu 24 h w piątek, upewniłam się, że zostaną wysłane w poniedziałek, wysłano je we wtorek, po moim telefonie.
tereska kurcze słabo, na beckersport nie widzę kolorowych wkładek do strzemion takich jak tu:
http://www.eq-eq.pl/pl/kolorowe-wkladki-do-strzemion-duplikat-1.html 😵
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2044845#msg2044845 date=1395253460]
poczytalam pare stron wstecz, no i nie wytrzymam....
Wiecie co? Zamówiłam z Bergo 2 komplety puślisk - klasycznych. Zamówienie dostałam opakowane w... pudełku po butach. 😲 Przynajmniej na tyle prestiżowe było pudełko, bo Lasocki. 😵 Do tego dołączony katalog ze sprzętem westernowym - poważnie po tym zamówieniu wyglądam na konsumenta, który się skusi na coś z tej broszury?
Poza tym wszystko ok, ale jednak trochę nieprofesjonalnie poczułam się potraktowana
ja niestety też muszę ponarzekać na bergo... na kantar, uwiąz i najzwyklejsze, najtańsze szczotki czekam już tydzień... do tego Pan jak odbiera telefon to taki ogólnie niezadowolony z zycia.
nie no macie racje!
co tam, że ceny najniższe nawet bez promocji, że towar szybko - nawet jak na zamówienie to krócej niż w opisie.... ale kurcze nei jest teleportowany w ten sam dzień!, i człowiek nie skacze z radości, ze ktoś dzwoni i medzi o najzwyklejszej szczotce - i mu się nei poprawia przy tym mędzeniu, jesli akurat ma jakis problem ogólny....
co tam, że coś się gratis dostaje.... że przesyłka mega tania...
to wszystko sie nei liczy bo karton nie z fabryki i gratis akurat nie pod gust.....(bo przeciez taki sprzedawca powinien was inwigilować czy jakie interesują bo żeby się klient nie zdenerwował, że coś za friko dostał...) ja bym się z westowego nawet ucieszyła ;]
swoją drogą, to ja za specjalnie zamawiane kartony/koperty doliczam - bo je kupuje. wiec nie bede dokładac - bo przesyłka to nie jest zarobek - tą kase się komuś oddaje. jak wpakuje do kartonu po butach i wypełnie starymi fakturami to bedzie 2 zł taniej - tyle co poczta/kurier i taśma ;]
zamawialam tam juz wiele razy. pisalam, dzwonilam. nawet odsylalam na wymiane z kartką, ze nie mam neta i nie mam jak zadzwonic... dostawalam zaraz kolejna paczke wg opisu. maile czasem od razu, albo na kolejny dzień ...czy dłużej - jesli sama pisalam, ze się nie spieszy, a o coś sprawdzenei prosiłam- bo ja - moze jestem dziwna, ale nei oczekuje, zeby szef duzej firmy siedział non-stop przy mailu i odpisywał marudzącym klientom). dzwonilam, rozmawialam, ale ja jakoś potrafie zrozumieć, ze ktos cos robi i zeby zadzwonic marudzić później... wtedy i mierzył, i opisywał i robil to co inni olewają .....
jak ktos z tych 2 stron moze narzekać na kontakt - to sklep na mnie, bo bardzo tyłek natrułam o pare rzeczy... bardzo. ba! nawet mój ojciec nie-koniarz tam zamawiał i się dogadał i chwalił (a rzadko to robi). a on to dopiero jest maruda....no i nie wie co i jak, a musiało być perfekt. i moje problemy z netem i zdrowiem wydłużały zamówienie.
no dobra, zamówienia nie za 5 zł, najzwyklejszej szczotki, ale całego sklepu też nie wykupiliśmy. święty człowiek 😉 ja bym dawno takich klientów pogoniła :P
właśnie - jak ktoś zamawiał ostatnio casco (z tych na zamówienie- ściąganych) i dostanie 2 dni później (a pewnie i tak poniżej czasu opisanego jako max) - to przeze mnie - mnie prosze bić. bo prosiłam o podczepienie do zamówienia, żeby człowiekowi nie robic kosztów, zachodu ściągania 1 rzeczy pryz takich cenach i promocji, i ze 2 dni od cynku że będzie robił, nie mogłam się skontaktować jaki ma w końcu być....
hym.... może to działa w 2 strony? klient rozumie i jest ok, to i sprzedawca rozumie i robi coś ekstra?
*to samo (no moze nie az tak) moge napisać i o innych - przynajmniej 2-3 (chyba opisywalam). wiec opis mozna traktować jako przykładowy.
[/quote]
zabawne 🙂
wiesz, zamówiłam biotyne, dwa kantary, wodze no i tę nieszczęsną szczotkę za 6zł. IMO nadal zamówienie na drobne pieniądze bo za 3 stówki, ale to nadal nie majątek. z tym, że Pan ma wszystko na stanie lub do 3ech dni(tak pisało jak klikałam bo zwracałam na to uwagę) ale niestety przy szczotce się zagapiłam i nie spojrzałam że czas oczekiwania 8-10 dni. i teraz całe zamówienie będzie czekać 2 tygodnie bo brakuje szczotki za 6 drobnych. może i mi się nie pali, ale wolałabym mieć te rzeczy w tym tygodniu niż po tym jak Daw-Mag uszyje mi siodło. 😉 po prostu przy prowadzeniu biznesu trzeba być elastycznym - nic by się nie stało gdyby Pan zadzwonił do mnie albo napisał czy może być podobny iglak tylko z innej firmy. a tutaj już 48h brak kontaktu na mojego e-maila.
mam nadzieję, że z przepracowania nie umarł.
edit. ciekawe ile osób zatrudnia bergo, skoro twierdzisz że jest to duża firma. duża firma to ponad dwieście pięćdziesiąt pracowników.
Olson, przestań się tego czepiać. To jest twoje niedopatrzenie że nie doczytałaś 8-10 dni. Sklep nie musi myśleć za Ciebie tylko wychodzi z założenia że klient umie czytać. Sorry ale nie musi sklepu interesować czy ty coś myślisz czy inaczej zrozumiałaś skoro sklep informuje "8-10" dni to znaczy że sklep wychodzi z załozenia że klient przeczytał "8-10" dni. Nie doczytujesz czegoś a później się czepiasz. Jesteś nie fair. horse_art słusznie napisała że to działa często w dwie strony. Dlaczego tak wiele osób woli się wyżywać zamiast współpracować ze sklepem i zrozumieć że nie każdy czyta w myślach na odległość. Gdy jesteśmy mili i współpracujemy prędzej otrzymamy coś ekstra. Nie rozumiem po co się pienić od razu🙁
I sam fakt że powołujesz się na takie ogólne przepisy że duża firma to 250 osób- czepiania się słówek chyba wiadomo co autor postu miał na myśli. Że Bergo to po prostu dosyć duży sklep... Bo zgodnie z Twoją teorią to chyba w takim razie nie ma dużych firm w polskim świecie jeździeckim.
Olson, przestań się tego czepiać. To jest twoje niedopatrzenie że nie doczytałaś 8-10 dni. Sklep nie musi myśleć za Ciebie tylko wychodzi z założenia że klient umie czytać. Sorry ale nie musi sklepu interesować czy ty coś myślisz czy inaczej zrozumiałaś skoro sklep informuje "8-10" dni to znaczy że sklep wychodzi z załozenia że klient przeczytał "8-10" dni. Nie doczytujesz czegoś a później się czepiasz. Jesteś nie fair. horse_art słusznie napisała że to działa często w dwie strony. Dlaczego tak wiele osób woli się wyżywać zamiast współpracować ze sklepem i zrozumieć że nie każdy czyta w myślach na odległość. Gdy jesteśmy mili i współpracujemy prędzej otrzymamy coś ekstra. Nie rozumiem po co się pienić od razu🙁
I sam fakt że powołujesz się na takie ogólne przepisy że duża firma to 250 osób- czepiania się słówek chyba wiadomo co autor postu miał na myśli. Że Bergo to po prostu dosyć duży sklep... Bo zgodnie z Twoją teorią to chyba w takim razie nie ma dużych firm w polskim świecie jeździeckim.
nie, po prostu fakt, że czekam 48 godzin na odpowiedź jest żenujący.
horse_art, nie chce mi się po raz kolejny pisać tego samego, poza tym dyskusja nt. wydaje mi się, że była już wystarczająca i każdy wyciągnie z tego, co chce. Nie wydaje mi się, byśmy musieli znowu wałkować ten sam temat. Nt. kontaktu z tym sklepem i zapytań też mam inne zdanie. Polecam przeczytać jeszcze raz moje wypowiedzi, a nie uczepić się jednej rzeczy. 😉
Olson, jka stało to 8-10 dni, to powinnas mieś wysłaną paczke nie wcześniej niż po 8-10 dniach. i kropka. i to całe - chyab,z e zapłacisz za 2 przesyłki.
napisalas maila - ok... a moze wpadł do spamu? jesli to takie mega pilne - nie mozesz zadzwonić? a moze to był weekend, świeto? i dlatego nie było odp? albo napisalas popoludniu i 1 dzein faktycznie )kolejny nie odp?
też nie lubie czekac na odp. ale jeśli nie ma nigdize informacji, ze ktos tam zobowiązuje się do odpisywania w ileś tam czasu - to nie może być mowy, zeby o to mieć pretensje... i to takie... po 48 h odp... gdzie czas oczekiwania 8-10 dni. no to faktycznie mogł sie pracownik spodziewać, że to pilny zakup....
horse_art, jest środa. 48 godzin temu był poniedziałek. Żaden weekend, żadne święto.
Ja się dziewczynie nie dziwię. Ot, pomyłka. Sklep oczywiście nie musi się domyślać, że to pomyłka i dobijać się do klienta, żeby upewnić się, że ten faktycznie chciał ten produkt, na który musi czekać (chociaż na tle zamówienia za 3 stówki dostępnego "od ręki", można już się troszkę tego domyślać). Ale odpisać na maila to już by można było... 2 doby (czyt. 2 DNI) to już całkiem sporo czasu na dość banalnego maila. Bo domyślam się, że nie było tam pytań o wycenę wielkiego zamówienia, pomierzenia X par ciuchów czy innych pracochłonnych próśb.
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2045128#msg2045128 date=1395263166]
Olson, jka stało to 8-10 dni, to powinnas mieś wysłaną paczke nie wcześniej niż po 8-10 dniach. i kropka. i to całe - chyab,z e zapłacisz za 2 przesyłki.
napisalas maila - ok... a moze wpadł do spamu? jesli to takie mega pilne - nie mozesz zadzwonić? a moze to był weekend, świeto? i dlatego nie było odp? albo napisalas popoludniu i 1 dzein faktycznie )kolejny nie odp?
też nie lubie czekac na odp. ale jeśli nie ma nigdize informacji, ze ktos tam zobowiązuje się do odpisywania w ileś tam czasu - to nie może być mowy, zeby o to mieć pretensje... i to takie... po 48 h odp... gdzie czas oczekiwania 8-10 dni. no to faktycznie mogł sie pracownik spodziewać, że to pilny zakup....
[/quote]
napisałam żeby anulował szczotke albo wysłał jakikolwiek kolor - kilkanaście minut po mailu z informacją 8-10dni. taka sytuacja.
i tak jak słusznie pisze dworcika, nie ma na to żadnego usprawiedliwienia - zamówienie powinno być już w zasadzie u mnie. a jutro rano miną 72 godziny od kiedy dostałam tego radosnego e-maila. 😉 edit. no, najpóźniej do piątku.
horse_art, jest środa. 48 godzin temu był poniedziałek. Żaden weekend, żadne święto.
tylko, zwróć uwage na daty. pisała 3 marca (poniedziałek - akurat po weekendzie - wiec chyba nie ma jednak co się czepiać,ze nie bylo odp w niedziele tylko po 48 h? 😉 ) że czeka tydzień (!) - skąd ten tydzień????, a teraz (19.03), że od 72 h nie ma paczki (od pierwszej(!) odp., a pewnie wymienili maili wiecej) ), i że 48h czekała na odpowiedz.... - czyli, że odp byla w poniedziałek (! czyli po weenedzie! dniach wolnych od pracy) a wysłała pytanie w sobote.....
jak już komuś coś wyliczać, pisać opinie - to chyba z sensem i prawdziwe? bez wprowadzania w błąd...
ok - mozna ponarzekać, zesie te 2 dni nie dostaje odp - jasne to długo, jesli to 2 robocze, tez bym sie zdenerwowala), ale nie kłamać przy tym....
Przepraszam, zrozumialam, ze mail byl wyslany na pocz. tego tygodnia. Moj blad.
Dworcika, tak to opisała, ze wprowadzało w błąd 😉 a na pyt. czy czekanie było przez weekend nie odp wprost 😉 wiec tylko z kalendarzem w łapie można dojść, czy uważać na ten sklep czy nie 😉 tez nie od razu zauważyłam.
a tego motywu, że zamawiala pod koniec lutego (ponad 3 tyg!), ale wczoraj pisała że zamówiła 5 dni temu to już zupełnie nie ogarniam 😉
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2045341#msg2045341 date=1395300542]
horse_art, jest środa. 48 godzin temu był poniedziałek. Żaden weekend, żadne święto.
tylko, zwróć uwage na daty. pisała 3 marca (poniedziałek - akurat po weekendzie - wiec chyba nie ma jednak co się czepiać,ze nie bylo odp w niedziele tylko po 48 h? 😉 ) że czeka tydzień (!) - skąd ten tydzień????, a teraz (19.03), że od 72 h nie ma paczki (od pierwszej(!) odp., a pewnie wymienili maili wiecej) ), i że 48h czekała na odpowiedz.... - czyli, że odp byla w poniedziałek (! czyli po weenedzie! dniach wolnych od pracy) a wysłała pytanie w sobote.....
jak już komuś coś wyliczać, pisać opinie - to chyba z sensem i prawdziwe? bez wprowadzania w błąd...
ok - mozna ponarzekać, zesie te 2 dni nie dostaje odp - jasne to długo, jesli to 2 robocze, tez bym sie zdenerwowala), ale nie kłamać przy tym....
[/quote]
Nie sądziłam że bergo potrzebuje adwokata. A dworcika doskonale zrozumiała, tylko Ty horse_art bronisz ich na siłę.
Zamówienie zlożyłam w niedziele wieczorem(16.03). W poniedziałek (17.03) o 12,37 albo 47 dostałam maila, że czas oczekiwania 8-10 dni. Kilka minut po odpowiedzi odpisałam, że prosze anulować szczotke albo wrzucic do zamowienia inny kolor. Wczoraj (19.03) w południe minęło 48 godzin od ostatniego kontaktu ze sklepem, za chwilkę miną 72.
Na temat tamtego zamówienia chyba nie doczytałaś - ANULOWAŁAM JE.
Podkreslam - żenada.
Olson, "Podkreslam - żenada." dokładnie.... wypisywać w ten sposób i takie rzeczy żeby pogwiazdorzyć 🙁 jakby to był faktycznie problem. bo chyba nie było skoro zamawiasz ponownie... i nie dostałas do dziś odpowiedzi czy wymienią, anulują itd? nie mogłaś zadzwonic, nawet ponownie napisać zamiast pisac tu?
nie jestem adwokat - nie lubie oczerniania kogokolwiek i wprowadzania mnei w błąd, żeby pogwiazdorzyć...
Owszem, był ostatnio problem bo Pan nie był uprzejmy. Ale dałam im drugą szanse. Mieli wszystko co było mi potrzebne, do tego max 3 dni. Czyli dzisiaj paczka byc powinna.
czyli dostałas odp na tą wymianę? w ten sam czy na drugi dzień? (wt lub sroda) i paczka juz wyslana- przynajmniej wczoraj (sroda) jak kurierem, jesli ma być dziś? (on czy kurier nawet wysyla maila, ze paczka idzie)
tak dla jasności - bo mozna się pogubic faktycznie 😉 bo miedzy wtorkiem, a wczoraj (sr) brakuje mi tych 48 h po ktorych dostałaś odp
I będzie obora jak paczka dzisiaj przyjdzie z zawartością bez zarzutu 😎
I będzie obora jak paczka dzisiaj przyjdzie z zawartością bez zarzutu 😎
Nie tak szybko ❗ Zależy jeszcze w jakim pudełku przyjdzie, bo jak w Lasockim, tudzież innym Deichmannie to będzie wielki żal 😁
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2045447#msg2045447 date=1395309135]
czyli dostałas odp na tą wymianę? w ten sam czy na drugi dzień? (wt lub sroda) i paczka juz wyslana- przynajmniej wczoraj (sroda) jak kurierem, jesli ma być dziś? (on czy kurier nawet wysyla maila, ze paczka idzie)
tak dla jasności - bo mozna się pogubic faktycznie 😉 bo miedzy wtorkiem, a wczoraj (sr) brakuje mi tych 48 h po ktorych dostałaś odp
[/quote]
Mam wrażenie że jesteś niepełnosprytna.... Odpowiedzi nie dostałam do teraz. Narzekam na kontakt z nimi bo kest na beznadziejnym poziomie.
Wielki plus dla pasi-konika ekspresowa wysyłka zamówiłam w poniedziałek dostałam we wtorek wieczorem 😉
Olson, ależ trafiłaś! jestem! teraz poprawilo ci sie ego?
ale umiem za to korzystać z klawiatury i telefonu (szczególnie gdy mi zależy na czasie) - zamiast żalić się na forum 😉 i to tak niejasno łącząc sprawy dla lepszego efektu
ps: sprawdz w "spam" bo juz kilka razy przytrafiło mi się, ze wazne maile tam trafiały. i ode mnie i do mnie
i czasem zdarza sie, ze maile nei dochodzą - i to tez ani wina nadawcy ani odbiorcy
[quote author=Mozii link=topic=81.msg2045448#msg2045448 date=1395309297]
I będzie obora jak paczka dzisiaj przyjdzie z zawartością bez zarzutu 😎
Nie tak szybko ❗ Zależy jeszcze w jakim pudełku przyjdzie, bo jak w Lasockim, tudzież innym Deichmannie to będzie wielki żal 😁
[/quote]
larabarson, o sorry zapomniałam! Wtedy będzie żal podszyty siarą 😁 😁 😁 Dobra koniec 🚫
Olson, nie moja sprawa, ale wycieczki osobiste typu "niepełnosprytny" są moim zdaniem nie na miejscu. Pomijam, że obrażają rozmówcę, ale przy okazji osoby faktycznie niepełnosprawne umysłowo. Wybacz, ale mam alergię na takie określenia 😤
Olson, dla mnie Twój ton też jest trochę nie ten teges... wszystko wiesz najlepiej.