Wszystko do twarzy-czyli pudry,kremy etc.
Heval, znam, czytam, studiuję 🙂
za kwasy-ostrożnie. póki co kilka razy dziennie używam spirytusu salicylowego, nie piecze wcale, ale mam mega przesusz (którego nie czuję! dopiero makijaż podkreśla mi suche skórki! ) i muszę znalezc idealne nawilżacze, żeby wziąć się za ostrzejsze rzeczy 🙂
szepcik, moja babcia ma prawie 70 lat, zawsze miała i do dziś ma piękną cerę, a bez makijażu nie wychodzi między ludzi 😉
Heval, znam, czytam, studiuję 🙂
za kwasy-ostrożnie. póki co kilka razy dziennie używam spirytusu salicylowego, nie piecze wcale, ale mam mega przesusz (którego nie czuję! dopiero makijaż podkreśla mi suche skórki! ) i muszę znalezc idealne nawilżacze, żeby wziąć się za ostrzejsze rzeczy 🙂
Isabelle - ja znalazłam fajny sposób na kwas salicylowy bez przesusza 🙂. U mnie działa 🙂. Cera bardzo sie poprawiła , i się nie przesusza , znikły krostki ,gule , i większość zaskórników 🙂. Nie pamiętam kiedy miałam taką ładną cerę 🙂.
Kupiłam maść ochronną z witaminą A (retinol) Oceanic S.A. (3.90zł), i kwas salicylowy
http://allegro.pl/kwas-salicylowy-100-bingospa-i3861076521.html ( ogromna pucha , można wziąć z kimś na pół). Wieczorem , po zmyciu makijażu , wyciskam trochę kremu na zagłębienie dłoni , tak troszkę więcej niż dwa ziarnka groszku , do tego wsypuje szczyptę kwasu salicylowego mieszam i nakładam na twarz. Czasami najpierw nakładam pod spód krem nawilżający. Dla mnie super 🙂. Od kilku dni stosuje taką mieszankę też rano . Krem wchłania się do matu , makijaż fajnie się trzyma. Żaden gotowy krem z kwasem salicylowym nie dawał takich rezultatów.
Po spirytusie i toniku, na początku była poprawa , potem przesusz, a potem wysyp , nad którym nie mogłam zapanować :/ .
Zastanawiałam się nad Artredermem ,ale w tej chwili nie czuje już takiej potrzeby 🙂.
Stosuje tą mieszankę od miesiąca .
Isabelle, dobrze 🙂 jak chcesz, to chętnie podeślę Ci link do jeszcze jednego fajnego bloga, gdzie jest fajnie napisane o kwasach i retinoidach.