Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

No popatrz..bez sensu. Kiedyś się zastanawiałam nad kupnem takich butów i się wstrzymałam przez te szlaki. Bo stwierdziłam, że nie znam się i kupię sobie nie takie buty nie z takim przeznaczeniem ( za twarde, za miękkie,za cienkie, za grube) A na google nic nie umiałam znaleźć. I sobie darowałam zakup.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
05 grudnia 2013 12:05
Nie miałoby to sensu, bo kolorystyka butów jest ogromna, zwłaszcza w damskich. W sklepach są zwykle czarne, czerwone, ale wybór kolorów (na stronach internernetowych), no wszystkie kolory tęczy  😜 żółte, pomaranczowe, różowe, fioletowe, czerwone, niebieskie i do tego przeróżne kolory tych "szlaków" - nie ma to znaczenia 😉

Jedyne znaczenie ma ich przeznaczenie, ale w opisach zawsze jest - bieganie, chodzenie itp. Bo takie speedcrossy jak wstawiłam wyżej mają takie "kolce", które od chodzenia po betonie się pościerają, w końcu to buty do biegania terenowego. 😉

Jadę jutro zobaczyć czy u nas w Salomonie są jakieś fajne z goretexem na zimę.
Czytać umiem, więc o zastosowaniu sobie przeczytam. Te kolory szlaków mnie tylko przerosły.  😁
Chyba odwołuję rękawiczkowy alarm, bo mi chłopak kupił softshelle w lidlu za trzy dychy  😜
To teraz szukam kurtki/bluzy na zalando  🤣
Jeśli chodzi o sportowe ciuchy, to podoba mi się absolutnie wszystko  😵
opolanka   psychologiem przez przeszkody
05 grudnia 2013 19:12
Czytać umiem, więc o zastosowaniu sobie przeczytam. Te kolory szlaków mnie tylko przerosły.  😁

jakby napisali "szlaczek" to już jakoś przystępniej, nie? Albo wzór. 😁
Ja też myślalam, że to różne przeznaczenie butów, coś w stylu "linia" danej marki.

honey,  i jak te rękawiczki, warto?
Warto 😉 Na moje mini rączki 7mka jest w sam raz i naprawdę jest w nich ciepło! Kupił mi jeszcze spodnie jakieś za 80 zł, do lasu jak znalazł 😉 Fajny ten lidl!
06 grudnia 2013 08:44