siodła bezterlicowe

Livia   ...z innego świata
02 listopada 2013 21:11
emptyline, typowo skokowej i z klasycznym wyglądem innej chyba nie ma, ale są wszechstronne Barefooty czy te "typowo" wyglądające bezterlicówki 🙂
emptyline   Big Milk Straciatella
02 listopada 2013 21:22
Ojej, nie, barefooty już mnie odstraszają  okrutnie, pomyślę więc nad tym nieszczęsnym Freemaxem. 🙂 Dzięki. :kwiatek:
03 listopada 2013 11:08
Freemax nie jest znowu aż taki zły, ja byłam zadowolona z tego siodła. Skakać w nim wprawdzie nie skakałam, ale było fajne w teren i koniowi bardzo przypasowało 🙂
Gniadata   my own true love
03 listopada 2013 11:25
Hej, mam trzy pytanka co do freemaxów jump.
Po pierwsze, na ile te siodła, oczywiście z prawidłowym łękiem, dopasowują się do konia? Czy jest opcja, żeby bezterlicówka z odpowiednią szerokością łęku latała tyłem, bądź w jakiś inny sposób nie była dopasowana? W kwestii tego typu siodeł jestem laikiem totalnym  😡
Po drugie, czy ten konkretny model wymaga jakiś specjalnych padów, podkładek? Czy można wsadzić jakiegoś miśka dla amortyzacji, czy nie ma już takiej potrzeby, bo siodło samo w sobie spełnia tą rolę?
Po trzecie, jak ten "jump" ma się do pracy po płaskim? Generalnie u mnie kwestia jest taka, że od ziemi lubię się oderwać, tak trochę ponad metr w górę, aczkolwiek stawiam obecnie bardziej na to, co musimy odrobić ujeżdżeniowo. Na chwilę obecną mam winteca wszechstronnego, jednak ciągnie mnie do tych bezterlicówek, jednocześnie nie lubię barefootów i podobnych (wszechstronnego freemaxa też widziałam - nie porywa) - wizualnie mi nie pasują, nie umiem sobie wyobrazić jazdy (i skoków) w tym. Na dwa siodła mnie nie stać, także wolałabym celować w coś, co nada się i do jakiś niewielkich lotów, i do porządnego odbębnienia tego, czego (mam nadzieję, że jeszcze) nie umiemy na ziemi. Jak myślicie, co w tym wypadku byłoby najlepszą opcją?
03 listopada 2013 11:48