Króliki oraz gryzonie

Ludwiczek jest prześliczny !!  😍
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
16 września 2013 19:49
Ja się mogę pochwalić Szyszkowym progresem. Szycha trafił do mnie 7 miesięcy temu jako totalny dzicz. Teraz sam doprasza się o głaskanie i potrafi pół dnia spędzić podkładając się i zgrzytając zębami z przyjemności  😜 😍 Dalej jest dzicz, jeśli chodzi o złapanie go poza moim pokojem, dalej jest królikiem demolką, ale już nie takim dzikusem ^^ cierpliwość się opłaca 😀
Viridila   ZKoniaSpadłam & NaturalBitsBay
16 września 2013 20:07
tunrida, dzięki 🙂 Miałam w ostatnim poście pisać, że koszatniczka się ładnie "wtapia" w futerko szynszyli 😀

subaru2009, nie znam się na królach za dobrze - zgrzytanie zebami to coś jak mruczenie u kota? Wiem, głupie porównanie chyba 😀

A prosiaki od dobrych 20 min dyskutują nieprzerwanie (głównie Ludwiczek) i tylko słychać dodatkowo znikające żarcie - była pietruszka i już nie ma pietruszki (i korzeń, i nać dostali koło 18), ogórek znika właśnie na zmianę z sianem, a w przerwach idą we dwóch do miski z karmą i.. dalej jedzą 😂 Trzeba się przyzwyczaić, że świnie pochłaniają więcej niż myszy czy chomiki i są głośniejsze 😁
16 września 2013 20:25
Viridila dokładnie 😀 coś jak mruczenie u kota 😀
16 września 2013 21:20
Ciekawe 😀 Te prawie 20 lat temu (jakoś miałam ok. 5-6 lat to jeszcze hodował zwierzaki - a, że ja niemal z wiochowej części Wro jestem to nic dziwnego wtedy tutaj) dziadek hodował m.in. króliki mięsne - ale kilka miał oswojonych takich nie na sprzedaż i nie na obiad (jak to mówił), nie pamiętam jednak żebym zauważyła to "zgrzytanie zębami" - inaczej, niewiele pamiętam jednak 😀 Dużo bardziej wolałam zajmować się nutriami - to są dopiero gryzonie 💘 Ale ja to jednak mam dziwne gusta xD
tunrida  Obłędnie razem wyglądają!  😍  Super że tak się razem trzymają, zawsze to w kupie raźniej 😉
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
20 września 2013 21:10
Jutro postaram się wstawić zdjęcia moich uszu. Dawno nas tu nie było 🙂