Podróże

Wydaje mi sie, ze ma znaczenie, bo ktoś kto ma trochę oleju w głowie i odpowiedzialnosci zdaje sobie sprawę, ze to na nim spoczywa dostarczenie bagażu w jednym kawałku.
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
17 kwietnia 2013 09:10
Nie wiem, to może ja żyję w jakimś wyidealizowanym świecie, ale dla mnie to jest po prostu normalne, a nie, że ktoś potrzebuje do tego wykształcenia...
Kończąc już ten 🚫
Pracowałas kiedyś z nieukami?
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
17 kwietnia 2013 09:30
Zależy jak na to spojrzeć, w sensie jaka praca, jak się kogo ocenia etc. Niemniej jednak ogólnie to jestem studentką, ale to raczej nie miejsce na rozważania odnośnie tego kto i z kim pracował.
Czy toś z was jechał kiedyś na Schonefeld w celu zakupu last minuty w ciemno?

Podobno niezłe oferty można dostać, już teraz tydzień na Malcie ze śniadaniem w hotelu proponują za ok 1500pln.
thymos,można dostać świetne oferty, z tym ze nastaw sie na to, żeby już tam pojechać z walizka i paszportem 😉
Tak konia44, zakładam, że już jadę spakowana. Ino paszportu brak 😎
bez przesady mery, praca to praca, sami sie na nia pisali, znaja swoje obowiazki i zarobki. Brak szacunku dla czyjejs wlasnosci nie mozna zwalac na to ze sie malo zarabia! Tysiace ludzi dostaje 1500 zl i nie olewa swojej pracy. Jak sie komus nie podoba to niech zmieni prace i tyle... Nie mozna tlumaczyc ze pani w sklepie jest niemila bo malo zarabia...
Zawsze może sie trafić okazja w rejony "bezpaszportowe" 😉

Dwa lata temu znajomy z żona tak polecial, fakt, ze czekali nocke  na lotnisku, ale trafili tydzień na Cyprze w hotelu 4* AL za 1100€
to drogo.
ja znam lepsze okazje 😀iabeł:
za 4000pln/tydzień można all in tajlandię dorwać.
tylko właśnie - trzeba trafić...
Wiesz co, nie wiem jaki był kurs € 2 lata temu, ale dla nich to była okazja.

Co do okazji w PL to faktyczne tez można coś wychwycić.