Stajnie w Warszawie i okolicach
Nie kratki, bardziej takie plandeki siateczkowe 😉 Nie wiem, nie znam się na tym 😉
Rekreacji nie ma, a co do treningów, to właściciel np jest skokowcem, który regularnie jeździ na zawody w tym momencie zaczął starty w klasie P. Ogólnie do skoków są bardzo dobre warunki, bo mamy profesjonalne przeszkody z dużą ilością różnych straszaków 😉 Dla ujeżdżeniowców też coś się znajdzie, bo np jutro robimy już 3 konsultacje ujeżdżeniowe z Anią Mickiewicz a do tego na wiosnę będzie robiony czworobok 20 x 60. Robilismy też konsultacje skokowe z Markiem Wacławikiem i teraz jestem w trakcie załatwiania kogoś kto by w miarę regularnie do nas przyjeżdżał na skoki (Marek niestety mieszka i trenuje pod Poznaniem). Póki co wstępnie rozmawiałam z Magdą Prasek i miała pogadać ze swoim mężem, a jak nie oni, to mam jeszcze inne osoby w zanadrzu 😉
Pewnie te o których piszesz mają "amaortyzować", a przynajmniej mi się tak wydaje. Kratki to zapewne drenaż(bo po co na hali). Zreszta tego podłoza to jest kilka warstw i nawet podobno zaleznie od dyscypliny inne się kładzie 🤔wirek:
O konsulacjach słyszałam, nawet raz miałam wpaść na ujeżdżenie, ale był straszny mróż.
Mnie interesują jazdy na czyimś koniu bo swojego niestety nie posiadam. Słyszałam, ze jakieś jazdy prowadzi instruktorka z Klucza ?
No to tam nie ma konia na którym można pojeździć, jest tylko jeden koń do wydzierżawienia, ale to musiałabyś rozmawiać z Cintrą.
A tą instruktorką która prowadzi jazdy jestem ja 😉 A Klucz to były dawne dzieje.
No proszę, nie spodziewałam się aż tak szybkiej realizacji planów. 🙂 Doceniam brak rekreacji, gdy przez 2 miesiące musiałam dzielić halę z jednym koniem raptem 2-3 razy. 🙂 Po za tym zawsze jeżdżę sama. Największą wadą Trzcian jest to, że staję się bardzo rozpieszczona i nie wyobrażam sobie teraz przenieść się do stajni bez hali i ciepłego socjalu...
Pooh to miło ponownie poznać 😉