praca

ovca   Per aspera donikąd
27 stycznia 2013 08:02
Jak to jest ze zwrotem podatku? jeżeli jestem studentką pracującą na zlecenie, a moje roczne dochody wynosiły +- 18 000, to się łapię na zwrot? mogę liczyć na jakąś pokaźną kwotę?  😁
Scottie   Cicha obserwatorka
27 stycznia 2013 09:42
ovca, łapiesz się, ale na ile- nie wiem, bo się nie znam. Ja przez ok. pół roku na zlecenie zarobiłam ok. 9 000 i dostałam zwrot coś około 500 zł.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
27 stycznia 2013 09:59
Jak to jest ze zwrotem podatku? jeżeli jestem studentką pracującą na zlecenie, a moje roczne dochody wynosiły +- 18 000, to się łapię na zwrot? mogę liczyć na jakąś pokaźną kwotę?  😁

Z 500zł będzie, ciężko powiedzieć nie widząć pit-11 😉
Dochodzę do przykrego wniosku, że albo ja mam jakieś mega wygórowane wymagania, albo ludzie z którymi pracuję są bardzo nieodpowiedzialni. No i mam jeszcze na głowie tego babsztyla, który mnie egzaminował i stara się ze wszystkich sił mnie pozbyć. Niedobrze mi się robi jak mam wyjść z domu i tam pojechać. Czy u was w pracy system kontroli wszelakich również zakrawa o absurd? Rozumiem kontrolę świeżości, dat przydatności, przygotowania do promocji, BHP i tym podobnych. Ale przetrzepywanie samochodów pracowników w drodze do domu w poszukiwaniu towarów bez załączonego paragonu (czyli wg firmy kradzionych), kontrole sklepu w nocy i wysyłanie maila z nieprawidłowościami w ok. godz. 2 a nastepnie przyjazd o 7, żeby znów zrobić kontrolę (czyli zero czasu na ewentualne poprawienie czegokolwiek) to chyba "lekka" przesada. Mnie to jeszcze nie spotkało, ale coś czuję, że okres ochronny się kończy. Pracuję w matrixie chyba, albo to po prostu pracowy koszmar.
szam, masakra 🤔 Przerabiałam różne absurdy, łącznie z nalotami, kontrolami, dzwonieniem o różnych dziwnych porach itd. Ale bez przesady... Chociaż ja miałam tyle szczęścia, że osoby, które mogły mnie kontrolować, musiały przejechać prawie całą Polskę, co im troszkę utrudniało.