To w takim razie ja przejmuję Cześka,mi tam jego mega "kulawizna"nie przeszkadza 😀
Tylko najpierw bedziesz musiała zrobić coś z jego energia,bo sie obawiam,ze nie wysiedze jego bryków 😀
NatLat, a co jedziesz w Kwiekach?
Ktoś tak na koniec sezonu szaleje i jade L hahaha.
Ale niekoniecznie czuje się na siłach,uj mnie przeraża,bo ostatnio nie jest dobrze,jakoś nie moge sie z nia dogadac.
no tak myslałam,ze się wreszcie zdecydujesz 😉
to gdzie mam stanąć na krosie ? 😀
Hmm...jak już przejdę całą trase to Ci powiem🙂 a najlepiej w takim miejscu,zebym na kazdej przeszkodzie slyszala Cie 🙂
ogladałam trasę w ostatni weekend,nic się nie zmieniło 😉
A bierz w cholere, czorty 🙂
Nie znam się na przepisach pzj, ale odpowiedź:
"po co? i nie ma takiego przepisu"
mnie zabiła, jest poniżej krytyki! 🤔 Było zapytać "speca" co będzie jak ów kuc wpadnie w ten szereg i sobie nogi połamie. Też będą szukać przepisu?!
Regulamin WKKW PZJ art.7 pkt 5.......
Rider to już masz odpowiedż na następny taki numer
edit: jeszcze lepsze jaja były na tzw. Mistrzostwach Śląska WKKW w Rybniku-tam standardem jest że taśmy ograniczające trasy w poszczególnych trasach są rozwieszone pół godziny przed krosem i często zamiast pomagać w wyborze trasy tylko mieszają-w tym roku popieprzyli klasy i zagrodzili cześć trasy w wyniku czego zawodniczka ominęła jedną przeszkodę(taśmy wymusiły jazdę inną przecinką w lesie.Następna zawodniczka była bardziej uparta i stępem przez krzaczory dojechała do prawidłowej trasy ale straciła na to ok. 1 min. 🤣 🙄 🙄 W wynikach jest że ta pierwsza skoczyła wszystkie przeszkody na czysto a ta druga przyjechała w normie czasu 🤣 🤣
Ale jak by komuś było mało to w którejś z niższych klas wytrąbili dziewuszkę bo w komisji nikt nie wiedział że dopuszczalne są 3 wyłamania na krosie. Jazda była niezła bo tata zawodniczki(prawdopodobnie ) dostał furii i już obstawialiśmy czy będą rękoczyny albo inne "momenty" 🏇