Ale cudaśne macie te konie 🙂 Grubasek fantastyczny 😀 W sumie ja też się pochwalę swoimi koniskami 🙂
Pierwszy, którego mam prawie dwa lata już to 4,5 letni wałach Farys (matka: Fiesta po Pluton, ojciec: Barnaba po Bolivar) Dam różne zdjęcia, bo nie mam za bardzo zimowych zdjęć dużo 😉
Drugi konio, którego mam od pół roku, to 10 letni wałach Bar (matka: Bałałajka po Jarabub, ojciec Rytm po Rio Branco)
My od nowego roku pilnujemy terminów jazd, co by było regularnie i często🙂 Choć niestety zdjęć z jady w pracy nie ma, bo na hali za ciemno, a fotograf strzela fochy to pokazujemy się we 'wschodniej' odsłonie😉
ceffyl Siwy ma około 177-8 cm 🙂 Dość duży jest i długo się z niego spada. Chyba miesiąc się przyzwyczajałam, bo cały czas jeździłam na koniu 148 cm w kłębie a tu takie bydlątko.
Oki, już się za nie biorę 🙂 A powiedzcie mi, jak zrobić, żeby zdjęcie było takie mniejsze, a po kliknięciu w nie się powiększyło? :kwiatek: Niestety nie mam doświadczenia z wstawianiem zdjęć na forum, przepraszam 😡
brzezinka,drobna,Elena, baardzo dziękuję w imieniu kopytnego! Muszę przyznać, że wyjście z hali na śnieg i otwartą przestrzeń to wielka radość, Dino najchętniej takim galopem latałby do upadłego 🙂
armara,domcia406, dzięki! Śniegowe jazdy są super, tylko żałuję, że choć troszkę słońca się nie pokazało. FirstLight, powiem tak, pomogło ogłoszenie "kupię" 🙂 Pięknie się prezentujecie, wg naszej fotograf na śniegu dobrze wychodzą tylko siwe 😉
iwona9208 - Dziękujemy 🙂 To Saper sp (Serbia x Pegasus HB) hodowli Pana P.Mazurka Thymos - Dzięki. Nie mam fotografa, ale jak tylko jest okazja to coś tam podrzucam. Zapraszam na facebooka do moich galerii jest więcej blondyna 🙂 A sweterek Horze z zeszłorocznej kolekcji zimowej.