sklepy internetowe
Mi Marstalla dystrybutor za darmo do stajni przywoził, także warto zadzwonić i zapytać, jeśli się jest z okolic Warszawy.
http://www.atos.sklep.pl/index.php?p=p_212&sName=luska-slonecznikaMoże i trochę na wyrost, bo bez wyjaśnień... Ale właśnie zamówiłam łuskę słonecznika i kolejna nieścisłość na stronie atosa...
Tytuł: "NOWOŚĆ !!! ŁUSKA SŁONECZNIKA
12 KG"
Opis: "NOWOŚĆ W SKLEPIE ATOS - ŁUSKA SŁONECZNIKA NIE GRANULOWANA
17 KG"
Szkoda, że nigdzie indziej nie mogę dostać tej łuski...
ja z atosa już zamawiać nie będę, kręcą z dostawą i przysyłają partiami zamówienie, co miesiąc kolejną rzecz 😂
za to ostatnio na + koński świat, bergo i Jarpol (tu mega wielki plus się należy, bo chyba byłam dosyć upierdliwa 😁 )
Wielki + dla sklepu bergo 🙂 codziennie dostawalam informacje na poczte, ze pieniadze doszly, ze buty wyslane kiedy i o ktorej godzinie przyjedzie kurier. 🙂
Wielki + dla sklepu bergo 🙂 codziennie dostawalam informacje na poczte, ze pieniadze doszly, ze buty wyslane kiedy i o ktorej godzinie przyjedzie kurier. 🙂
Edit: ostatnio chcialam zamowic cos z Jarpolu i za cholere nie wiem jak :/ na stronie nie ma zadnego formularza ank nic, zamowienie wysyla sie na maila? Podpowie ktos? 🙂
Ja zamawiam przez maila, świetny kontakt i pomoc przy zamówieniach spoza oferty 🙂
[quote author=Kinia16322 link=topic=81.msg1602752#msg1602752 date=1354522229]
Wielki + dla sklepu bergo 🙂 codziennie dostawalam informacje na poczte, ze pieniadze doszly, ze buty wyslane kiedy i o ktorej godzinie przyjedzie kurier. 🙂
Edit: ostatnio chcialam zamowic cos z Jarpolu i za cholere nie wiem jak :/ na stronie nie ma zadnego formularza ank nic, zamowienie wysyla sie na maila? Podpowie ktos? 🙂
[/quote]
Wybierasz coś, dajesz zamawiam, wypęłniasz formularz kontaktowy i pani przez meila się kontaktuje -polecam bo nie jedną rzecz kupiłam 🙂
Kinia16322, albo napisz do forumowej deb
zezłościł mnie ostatnio bardzo equishop. Kupiłam rzecz przez Allegro od nich. Specjalnie nie wypełniałam od razu formularza dostawy, bo nie byłam pewna czy będę czy też nie w Katowicach i czy będę mogła odebrać osobiście ową rzecz. Okazało się, że będę w Katowicach i rano następnego dnia napisałam maila, czy na pewno mogę odebrać osobiście. Odpowiedzieli, że oczywiście. Z tym, że...dosłownie niedługo po tym dostałam telefon (spod adresu z allegro, gdzie nie mieszkam, bo mieszkam 400km od owego miasta), że przyszła jakaś malutka paczka i do zapłaty X zł 😤 Wysłali pospiesznie paczkę, na zły adres (gdybym chciała wysyłkę to bym zaznaczyła inny adres niż z Allegro!) i teraz nie mam i w najbliższym czasie nie będę mieć tej rzeczy (bo nie ma mi kto jej wysłać spod błędnego adresu + oczywiście muszę ponieść koszt za tą wysyłkę jeśli dojdzie do skutku, co jak na razie się nie zapowiada). Dodam, że koszt wysyłki był niemal równy z kosztem tej rzeczy 😤 😤 Mało tego: cena na aukcji była inna zarówno za towar, jak i za wysyłkę, co zaowocowało że do zapłaty wyszło w sumie 5 zł więcej (fakt, nie kolosalna kwota, ale z jakiej racji mam płacić więcej??)!
No i oczywiście nie raczą już odpisać na moje maile 😤 😤 Uważam, że postąpili bardzo nieładnie i powinni jakoś wyjść z tego "z twarzą".
Ode mnie minus dla oksera. Kontakt mają dobry, jeśli samemu się dzwoni. A czekanie na ochraniacze, które miały być w 7 dni, już ponad miesiąc, jest ponad moje siły. I mimo że część zamówienia udało się w miarę szybko zrealizować (to, co mieli na stanie), to ten czas oczekiwania jest absurdalny...
http://www.atos.sklep.pl/index.php?p=p_212&sName=luska-slonecznika
Może i trochę na wyrost, bo bez wyjaśnień... Ale właśnie zamówiłam łuskę słonecznika i kolejna nieścisłość na stronie atosa...
Tytuł: "NOWOŚĆ !!! ŁUSKA SŁONECZNIKA 12 KG"
Opis: "NOWOŚĆ W SKLEPIE ATOS - ŁUSKA SŁONECZNIKA NIE GRANULOWANA 17 KG"
Szkoda, że nigdzie indziej nie mogę dostać tej łuski...
A jaką wagę w końcu posiada opakowanie? Bo też chce się skusić na to🙂
Ja ostatnio zamawiałam Łuskę Słonecznika z Atosa i dostałam 17kg w dwóch dużych workach i zapłaciłam za to 38zł już z transportem.
Teraz na stronie najpierw podają wagę 12kg po czym 17kg i wszystko w cenie 31zł.
Czekałam sporo na tą paczkę ale nawaliła firma kurierska, bo paczka była nadana zaraz po zrobieniu zamówienia.
Pluski dla Atosa w paszy był koń polski - zawsze to miły gest 🙂
Jak odzyskac kase z atosa? juz pol roku czekam, dopstalam nawte raz meila ze w tyg mi wplaca, ale to bylo jakies 3 miechy temu, co tydzien wysylam meila z prosba o wplate, mam dosc
crazy, napisz żądanie,skoro prośby nie działają!
Jak odzyskac kase z atosa? juz pol roku czekam, dopstalam nawte raz meila ze w tyg mi wplaca, ale to bylo jakies 3 miechy temu, co tydzien wysylam meila z prosba o wplate, mam dosc
radzę sprawdzić swoje konto bankowe a później pisać 😀 bo chyba dawno konto odwiedzane nie było. I jeszcze radzę sprawdzić adres e-mail bo żadne wiadomości nie wpływają, 😲
Jakos meile z zamowieniami zawsze dochodzily, ale z ponagleniem to juz nie?
BINGO!
3 dni temu pieniadze wplynely, rzeczywiscie bardzo dawno temu, aptrzac na jakies pol roku czekania!
W takim razie poprzedni post jest zbędny i kłamliwy
Nie klamliwy, po prostu lepiej nie wplacac Wam na konto przed upewnieniem sie ze towar jest na magazynie.
3 dni w porownaniu do pol roku... przepasc. Najpierw zwodzenie ze towar zaraz bedzie pozniej czekanie na pieniadze.
Tyle ode mnie, nie zamierzam tu prowadzic dalszej rozmowy na ten temat.
Macie jednego klienta mniej
Pozdrawiam
lepiej na forum nic nie pisać o atosie, bo oczywiście monikas123 zaraz takiego delikwenta uświadamia na pw czy gdzieś, że jej sklep przecież działa idealnie i zamówienie doszło w częściach w różnych odstępach czasu (jakiś miesiąc), tylko dlatego, że mają magazyny w rożnych miejscach, jeden pewnie w Chinach 😂 jakoś inni użytkownicy, którzy prowadzą działalność potrafią się od niej oddzielić na forum, a nie się tłumaczą po każdej negatywnej opinii 🙄
Yorka nie mamy więc w Chinach nie 😁
Jak paczka przyszła nie było mnie w stajni, nie dość, ze przyszła w porwanym worku to nie było części zamówienia i myślałam, że zgubiły się w transporcie, nie dostałam wcześniej żadnej wiadomości odnośnie tego, że zamówienie nie będzie realizowane w całości i się nieźle wkurzyłam, bo inne rzeczy były dla koleżanki. Dopiero jak wróciłam do domu to odstałam maila, że reszta przyjdzie później, a za jakiś czas kolejnego, że przyjdzie jeszcze później 😎 aż tak trudno jest napisać, żeby się klient nie denerwował, bo tylko sklep na tym traci, ja nie, ja sobie inny znajdę, bo uwierz mi są takie, z których paczki dochodzą po jakiś 3-4 dniach od złożenia zamówienia, a wolę zapłacić parę złotych więcej i się nie wkurzać 😵
oj, zonk, wiesz jak to jest, trzeba na volcie krucjatę na pw prowadzić ze wszystkimi, więc nie starcza już czasu na pracę w sklepie 😀
a no to wszystko tłumaczy 😂 a każdym razie już przeszkadzać nie będę 😁
Ogromny plus dla equi-point - super kontakt, szybka wysyłka i miłe gratisy, plus dla pasi- konika, i ogromny minus dla beckersporta. Fatalna obsluga, zero orientacji w statusach zamowien, nadaremnie jechalam przez pol miasta w korkach bo Pani sprzedającej się pomyliło, pozniej okazalo sie ze cena na stronie to blad itd itd.
Jedno wielkie nieporozumienie !
Nigdy wiecej, neeevveeeerrrr!
P.S. To pisanie przez właścicieli sklepów PW też przerabiałam, żenada..
W takim razie poprzedni post jest zbędny i kłamliwy
Zbędny absolutnie nie jest, czy kłamliwy - chyba nie ma po co sprawdzać konta codziennie, skoro przez pół roku żadnego ruchu na nim nie było.
Tak dla czystej informacji - zgodnie z prawem sklep ma zwrócić pieniądze niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. W przypadku przetrzymywania wpłaconej kwoty przez 6 miesięcy, do zwrotu należy doliczyć ustawowe odsetki (19% w skali roku).
Dziekuje, dobrze wiedziec z pewnych żródeł.
PW naszczescie ustaly.
ogromny + dla galaktyka.pl - zamówiłam ksiązki w promocji 4 grudnia, paczka przyszła dzisiaj z jedną dodatkową książką w ramach 'przeprosin' za długi czas oczekiwania, tak wiec bardzo miły gest :kwiatek: a i kontakt bezproblemowy
+ dla arcus-konie.pl - też szybka realizacja zamówienia, jak było opóźnienie spowodowane dostawą towaru dali znać, a i wymienili mi bez problemu rękawiczki i to w tempie ekspresowym
Również dostałam książkę gratis za opóźnienie od Galaktyki 🙂
+ dla ihaha.pl za rewelacyjny kontakt, doradzenie w doborze podkładki i szybką wysyłkę